۶/۱۷/۱۳۸۹

تهدید مرگبار علیه جنبش سبز؟!

سایت خودنویس یادداشتی منتشر کرده با عنوان «خطری مرگبار پیش روی جنبش سبز». به نظر می رسد دوستان «نیک آهنگ کوثر» که مدت ها است نسبت به رنگ سبز آلرژی پیدا کرده و سبز خوانده شدن را توهین قلمداد می کند، به تازگی دلشان برای جنبش سبز سوخته است و هوس کرده اند برای نجاتش از مرگ وارد عمل شوند. اما این خطر مرگ حتمی چیست؟ به باور نگارنده این یادداشت: «نه شکنجه و قتل و نه تجاوز و سرکوب خیابانی، هیچ کدام قادر نخواهد بود جنبش سبز را متوقف نماید». پس خطر مهلک چیست؟ نگارنده دلسوز گوش زد می کند: «اصلاح طلبان»! و برایمان توضیح می دهند: «توجه به نداشتن مقبولیت داخلی و خارجی اصلاح طلبان، معرفی آنها به عنوان متولیان جنبش سبز می‌تواند به محروم شدن جنبش سبز از حمایت‌های خارجی و داخلی بیانجامد».


من نمی دانم این دوست گرامی از کدام اصلاح طلبان سخن می گویند. مهدی کروبی و میرحسین موسوی؟ یا مصطفی تاجزاده و بهزاد نبوی و سعید حجاریان و عبدالله رمضان زاده و محسن صفایی فراهانی و محسن میردامادی و فیض الله عرب سرخی و محسن آرمین و محسن امین زاده و هدایت آقایی و ... اما می خواهم خدمتشان عرض کنم تمام این دوستان اصلاح طلب به جای خود، جنبش سبز این روزها نه تنها اصلاح طلبان، که اتفاقا مدیون اصولگرایان آزاده ای همچون «محمد نوری زاد» است.

۲ نظر:

  1. احسنت آرمان جان. احسنت
    کاش می شد توده های مردم رو هم به این مسئله معتقد کرد. خیلی ها هستن که نوری زاد و نوری زادها براشون وجود ندارن، مرده اند تنها به خاطر اینکه او اصولگراست.
    این تنها نظر خودنویسی ها نیست، بسیاری از تحصیلکرده های داخلی رو دیدم که همین نظر رو هم درباره اصولگراها دارن و هم اصلاح طلبا و به نظر من بزرگترین چالش پیش روی جنبش مبارزه با همین تفکره.

    پاسخحذف