۱۲/۱۲/۱۳۸۹

هنر خیابانی

من در مورد هنر خیابانی اطلاعات چندانی ندارم. دقیقا منظورم هنر گرافیت خیابانی است. با این حال گاه و بی گاه به آثاری از این دست در گوشه و کنار شهر برخورد می کنم و هربار از دیدنشان لذت می برم. تا آنجا که متوجه شدم این هنر مدرن در کشور ما دست کمی از همتایان پیشرفته و بنیانگزاران اروپایی خود ندارد. دست کم من، با نگاه آماتور خودم گمان می کنم که آثار ایرانی کاملا قابل مقایسه و رقابت با همتایان اروپایی است. از دو تصویر زیر، تصویر نخست مربوط به خیابان ولی عصر، حوالی پارک ساعی است و دیگری به حوالی چهار راه ولی عصر تعلق دارد. با راهنمایی یکی از دوستان رد پای تصویر اول را در یک صفحه فیس بوکی پیدا کردم که به گروه «ICY» تعلق دارد. (از اینجا ببینید) ناگفته پیداست که من تصویر را از سایت این دوستان برنداشتم و عکس را خودم گرفتم و به سبک خودم هم آن را امضا کردم :)




(برای دیدن تصویر بزرگ اینجا کلیک کنید)


(برای دیدن تصویر بزرگ اینجا کلیک کنید)


پی نوشت:
در مورد این هنر یک مطلب می توانید از اینجا بخوانید و یک وبلاگ فعال در این زمینه را از اینجا ببینید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر