۱۲/۱۰/۱۳۸۹

پیمان‌نامه سبز

من میرحسین موسوی به صحنه آمده‌ام چون روندهای سیاسی، اقتصادی و فرهنگی موجود را نگران کننده یافتم
آمده‌ام تا کرامت انسان‌ها را پاس بدارم
آمده‌ام تا از آزادی اندیشه و بیان پاسداری کنم
آمده‌ام تا از حق ملت برای اطلاع از امور کشور دفاع کنم
آمده‌ام تا وسیله‌ای باشم برای بازگرداندن اقتدار، عزت و هویت ایرانی
آمده‌ام تا با تنش‌زدایی روابط بهتر میان کشورمان ایران و جهان برقرار کنم
آمده‌ام تا همراهی باشم برای رفتن به سوی ایرانی، مستقل، آزاد، آباد، پیشرفته و سربلند
آمده‌ام تا به صورت صریح و روشن از تولید ملی پشتیبانی کنم
آمده‌ام تا اشتغال را دغدغه هر روزه دولت کنم
آمده‌ام تا حامی مستضعفان باشم، آنانی که فشار تورم قامتشان را خم کرده و سیاست‌های نادرست اقتصادی عزتشان را نشانه رفته است
آمده‌ام تا با تشکیل دولتی فرهنگی مدافع فرهنگی غیردولتی و غیردستوری باشد
امیدوارم نتیجه فعالیت‌های آتی که به مدد همه شایستگان کشور، از زنان و مردان و از تمامی گرایش‌ها، اقشار، اقوام و مذاهب و ادیان حاصل خواهد شد پاسخی مناسب به اعتماد کسانی باشد که اینجانب را درخور حمایت یافتند

....

ملت ما به تنگ آمده است
می‌خواهد به عظمت ایران برگردد
به آزادی برگردد
این جمع شدن برای رهایی است
موج را سبز را به سراسر کشور گسترش دهید و بدانید که ملت آمادگی تغییر را دارد

میر در بند ما

۱ نظر:

  1. ناشناس۱۱/۱۲/۸۹

    سلام آرمان عزیز
    کجایید؟نگرانیم خبری بدید.

    پاسخحذف