۷/۱۱/۱۳۸۹

سردار مشفق گزارش امنیتی را هم نقض می کند

پیش از این هم نوشته بودم که سخنرانی سردار مشفق بر پایه گزارشی اطلاعاتی-امنیتی تهیه شده است که سایت خبری نوروز چندی پیش آن را منتشر کرد. صفحات 18 تا 20 فایل پاورپوینت این گزارش به جدولی اختصاص دارد که برای بررسی نقش چهره های اصلاح طلب در «جریان فتنه» و همچنین میزان ارتباط آنها با کشورهای خارجی در نظر گرفته شده است. در این جدول فهرست 46 نفره ای وجود دارد که در مورد هر یک از آنان از سه مرجع «وزارت اطلاعات»، «سپاه» و «نیروی انتظامی» استعلام به عمل آمده است تا ارتباط آنها با کشورهای بیگانه سنجیده شود. برای مثال هیچ یک از سه نهاد مذکور ادعا نکرده اند که میرحسین موسوی با کشورهای بیگانه ارتباط دارد، این در حالی است که «سپاه و وزارت اطلاعات» مدعی شده که سیدمحمد خاتمی با بیگانگان در ارتباط است.

از این مطلب که بگذریم در سخنرانی سردار مشفق بخشی وجود دارد که قرار است چهره «سیدمحمد موسوی خوئینی ها» به عنوان «پدرخوانده جریان اصلاحات» و یک عامل نفوذی و وابسته ترسیم شود. در این بخش سردار مشفق پس از کلی مقدمه چینی می گوید: «... خدمت بعضی از مسئولین هم اعلام کردیم که از این به بعدکشور درگیر یک موضوعات امنیتی خواهد شد به دلیل عقبه ای که ما از آقای موسوی خوئینی ها خبر داریم. چون آقای موسوی خوئینی ها برادران اساسا از ابتدای انقلاب تا به امروز تمام اقدامات و عملکردش مشکوک است. براساس اسناد و اطلاعاتی که در اختیار ما هست ایشان بی شک مرتبط با سرویس های جاسوسی بیگانه است ...».

اینکه سردار مشفق به کسی اتهامی وارد کند چیز جدیدی نیست. اما نکته جالب اینجا است که در پاورپوینت گزارش امنیتی منتشر شده، هر سه نهاد مرجع تاکید کرده اند که موسوی خوئینی با هیچ کشور بیگانه ای در ارتباط نیست. به عبارت دیگر، حتی اگر روزی بتوان بنابر ادعاهای این گزارش سیدمحمد خاتمی را هم جاسوس بیگانگان معرفی کرد، باز هم نمی توان اتهام وابستگی به «موسوی خوئینی ها» وارد ساخت. اینجا است که سردار مشفق در لحظه تصمیم می گیرد که حتی گزارش امنیتی را زیر پا بگذارد و جهت افزودن به پیازداغ سخنرانی خود برای موسوی خوئینی ها ارتباط با سرویس های جاسوسی بتراشد.

پی نوشت:
فایل صورتی سخنرانی سردار مشفق را در دوبخش (بخش اول و بخش دوم) دریافت کنید. متن پیاده شده آن را از اینجا بخوانید و برای پی گیری یادداشت های پیشین در این مورد به بخش «سردار مشفق» مراجعه کنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر