۶/۰۳/۱۳۸۹

سردار مشفق و پارادوکس سیدحسن خمینی

سردار مشفق اصرار دارد که اثبات کند تمامی اتفاقات رخ داده کشور تحت کنترل و برنامه ریزی گروهی از اصلاح طلبان با مرکزیت امثال حجاریان و تاج زاده است و این وقایع حتی ترور خود حجاریان را هم شامل می شود. وی در نمونه ای به ماجرای توهین سایت نوسازی به سیدحسن خمینی در آستانه انتخابات مجلس هشتم(از اینجا بخوانید) اشاره می کند و توضیح می دهد: «ما مجبور شدیم که رفتیم این آقا را بازداشتش کردیم. بنده خودم چند ساعتی با ایشان صحبت می کردم و بازجویی می کردم(*) ایشان را. من ماحصلش را خدمت شما عرض می کنم. گفتم که شما با این سن وسال و با این سطح سواد که هیچ فعالیت سیاسی هم تا حالا نداشته ای چطور به این جمع بندی رسیدی که این چنین چیزی را در سایت خودت منتشر کنی؟ جمع بندی ایشان این بود که ما به این رسیدیم نتیجه رسیدیم که آقای سیدحسن آقای خمینی در آینده می خواهد برود به دنبال رهبری و خیز برداشته برای رهبری و ما می خواستیم از همین جا او را بزنیم تا چنین هوا و هوسی نکند و از این فکرها دست بردارد. گفتم خوب با چه استدلالی به این نتیجه رسیدی؟ بعد از بررسی فراوانی که انجام شد معلوم شد که چند ماه قبل این، این بچه ساده رفته چند نوبت خدمت آقای تاج زاده و آقای تاج زاده عملیات روانی سنگینی روی ایشان انجام داده و خوراک اولیه را آقای تاج زاده در اختیارشان قرار داده و ایشان هم بر گرفته از همان فضای ذهنی و تحلیل ضعیف این موضوع را روی سایت خودش گذاشته است. یعنی شما بینید که باز این اقدام هم از درون جریان اصلاحات شکل می گیرد. اقای تاج زاده استاد عملیات روانی است ... این ارتباط برقرار شده و از طریق این ارتباط یک چنین محصول کثیفی روی سایت ها منتشر شد و یک پیراهن عثمانی درست شد برای اینها بتوانند در آستانه انتخابات بتوانند سوار افکار عمومی جامعه شوند و افکار عمومی جامعه را به سمت خودشان بیاورند و موفقیت قابل توجهی را کسب بکنند».


به ظاهر سردار مشفق ادعا می کند که پیاده نظام بسیج تنها و تنها تحت عملیات روانی امثال تاج زاده است که تصور کرده اند سیدحسن خمینی برای کسب مقام رهبری دورخیز کرده است. با این حال خود ایشان در بخشی دیگر از سخنانشان می گویند: «سید حسن آقا به یک بنده خدایی می گوید که بروید به آقا بگویید خوب است ردای رهبری برگردد به بیت امام. این بنده خدا می گفت این پا و آن پا کرده که برود بگوید یانه. نهایتا گفت که عزم خودم را جزم کردم که بروم به آقا بگویم. گفت خدمت آقا مطرح کردم ایشان گفت: عجب این را به شما هم گفته؟ معلوم شد که به خود آقا هم گفته بود. و امروز اینها دارند طراحی می کنند برای اینکه این اتفاق بیفتد. بعضی از دوستان می گویند که ایشان خیز برداشته برای ریاست جمهوری، من عرض می کنم که ریاست جمهوری یک فرصت کوتاه است. ایشان خیز برداشته برای ریاست مجلس خبرگان و بعد هم رهبری . من مطلب دارم برای سید حسن آقا مطلب دارم. بگذارید همینجا بگویم. موقعی که آقای خاتمی می خواست برود خدمت مقام معظم رهبری؛ آقای سید حسن آقا در آمد گفت آقای خاتمی شما می روی پهلوی آقا نروی آنجا اجازه بگیری ها. ( به میرحسین موسوی هم همین را گفته است.)».


به نظر می رسد دست کم این بار خود سردار مشفق است که سعی دارد برای مخاطبین خود اینگونه تصویر سازی کند که سیدحسن خمینی برای رهبری دورخیز کرده است و حتی از هم اکنون نیز برای خامنه ای خط و نشان می کشد. با چنین توصیفاتی که سردار مشفق از سیدحسن ارایه می دهد دیگر معلوم نیست چرا امثال تاج زاده باید وقت خود را صرف جنگ روانی کنند؟!


پی نوشت:

* از نشانه هایی که سردار مشفق به بازجو بودن خود اعتراف می کند

متن کامل سخنرانی سردار مشفق را از اینجا دریافت کنید

در همین ارتباط بخوانید:

سردار مشفق و یک ترفند ساده

سردار مشفق و نقطه قوتی که سبزها فراموش کردند

سردار مشفق و اعتراف به شکست رهبری

سردار مشفق و یک هشدار چندین باره

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر