۵/۲۵/۱۳۸۹

سردار مشفق واعتراف به شکسته شدن رهبری

«بالغ بر یک هفته، هر روز روزی هفت هشت ده ساعت اینها (اصلاح طلبان)نشستند کار کردند، بررسی کردند، گفتند به هر قیمتی که شده باید رهبری را توی این نماز جمعه (29خرداد1389) بشکنیم. باورتان نمی شود. ما به هیچ شکل نباید بگذاریم که صحبت های ایشان فصل الخطاب باشد. تمام امکاماتشان را بسیج کردند برای اینکه آقا وقتی نماز جمعه صحبت می کنند قایله نخوابد. قایله ادامه پیدا کند بگویند شکستیمش. و این کار را کردند. این کار را کردند. شنبه (30 خرداد) نزدیک سیصد چهارصد هزار نفر آدم آوردند اینها توی خیابان ها. اصلا همه خیز برای آقا است. بیخود نیست این همه الآن بر علیه مقام رهبری داره شعار داده می شه نوشته می شه».


پی نوشت:

سایت گویا نیوز متن کامل سخنان سردار مشفق را در دو قسمت منتشر کرده است. (بخش اول و بخش دوم) من نمی دانم که مرجع این متن پیاده شده چه کسی است اما متاسفانه این متن کاملا تحریف شده است و به نظر هم می رسد توسط اصولگرایان این تحریف صورت گرفته و گویانیوز به نوعی در این بازی گیر افتاده است. اتفاقا یکی از بارزترین نمونه های تحریف این سخنان به همین پست مربوط می شود که من خودم آن را کلمه به کلمه از فایل صوتی پیاده کرده ام اما در نمونه منتشر شده از جانب گویا نیوز به این صورت روایت شده است: «اصلاح‌طلبان روزهای شروع آشوب‌ها بالغ بر يک هفته تمام برنامه‌ريزی می‌‌کردند که ابهت رهبری را در نماز جمعه ۲۹ خرداد بشکنند و تمام امکانات خود را برای اين کار بسيج کردند. به همين خاطر روز شنبه ۳۰ خرداد توانستند حدود ۲۰ هزار نفر اغتشاشگر را به خيابان‌ها ‌بکشند. اين آدم‌ها هم از ثمرات همان جلسات دو ساله بود». حذف بخش مربوط به شکته شدن رهبری به کنار، بدون تردید تبدیل عدد 300-400 هزار نفر به 20هزارنفر از سوی کودتاچیانی صورت پذیرفته است که نمی خواهند اعتراف به چنین ارقامی از دهان یک سردار امنیتی سپاه منتشر شود. ضمنا سردار مشفق هرجا در سخنرانی خود به سیدحسن اشاره می کند از او به عنوان «سیدحسن آقای خمینی» یاد می کند و هیچ گاه این لفظ را به «مصطفوی» تغییر نمی دهد. در متن منتشر شده از جانب گویانیوز اصلا «خمینی» وجود ندارد و تمامی این موارد با «مصطفوی» جایگزین شده که اگر اخبار را پی گیری کرده باشید متوجه می شوید این شیوه جدید حامیان کودتا است. نتیجه اینکه از این پس من مطالب خود را در این زمینه نمی توانم به هیچ مرجعی بجز خودم(!) ارجاع دهم. بخشی از این فایل را در پادکست «مروری بر یک هفته اخبار جنبش سبز» (لینک مستقیم دانلود) آورده و متن آن را پیاده کرده ام (لینک مستقیم دانلود متن). باقی را هم خودم پیاده می کنم.


در همین رابطه بخوانید: «سردار مشفق و یک هشدار چندین باره»

۱ نظر:

  1. ناشناس۲۷/۵/۸۹

    اینجا سایت تحول سبز متن کامل رو پیاده کرده، میتونید یه چک بکنید اگه عینا امانتدارانه این کار رو کرده دیگه دوباره کاری نشه
    http://tahavolesabz.com/item/4479

    پاسخحذف