۱۰/۲۰/۱۳۸۹

دیگ به دیگ می‌گه روت سیاه!

چندی پیش احمد توکلی در یک برنامه تلویزیونی انتقاداتی را به پرونده فساد مالی معاون اول دولت وارد ساخت که البته مجری برنامه خیلی زود حرف‌های جناب توکلی را به بهانه حضور نداشتن رحیمی برای دفاع قطع کرد. مدتی بعد الیاس نادران هم عمل مشابهی را انجام داد و باز هم بر فساد مالی رحیمی تاکید کرد تا نوبت به محمود احمدی‌نژاد برای دفاع از معاون اول خود برسد. قهرمان مبارزه با فساد اقتصادی که تا کنون دست کم رکوردهایی نظیر ثروت‌مندترین وزیر تاریخ کشور، وزیر کشوری با مدرک جعلی و در نهایت معاون اولی که آشکارا محکوم به فساد اقتصادی است را در کارنامه خود ثبت کرده، این‌بار که دیگر هیچ توجیهی برای حمایت از یک مفسد اقتصادی به ذهنش نمی‌رسید، بدون هیچ توجهی به تناسب اندامش تلاش کرد تا ردای یک مرد اخلاقی را بر تن کند!

آقای احمدی‌نژاد برای حمله به منتقدان رحیمی گفت: «اینکه در یک برنامه تلویزیونی فردی که خود متخلف است به کسی که حضور ندارد تهمت بزند خیلی بد* است».(+) البته قطعا آقای احمدی‌نژاد به خاطر نمی‌آورد که در آن مناظره معروف خودش به افراد غیر حاضر چه تهمت هایی زد و علی‌رغم تذکر چند باره موسوی مبنی بر اینکه این افراد باید حضور داشته باشند و از خود دفاع کنند حملاتش را آنچنان ادامه داد که حتی شخص سیدعلی خامنه‌ای هم در نماز جمعه 29 خرداد ناچار شد نسبت به آن تذکر بدهد. اصولا از شخص جناب احمدی‌نژاد که بگذریم این روزها کسی نمی‌تواند به یکی از شبکه‌های تلویزیون جناب ضرغامی مراجعه کند بدون اینکه یک یا چند نفر را در حال حمله و توهین به افراد غایب ببیند. البته زمانی که رهبر کشور به خود اجازه می‌دهد از هر تریبونی برای وارد کردن انواع و اقسام توهین و تهمت به مخالفانش استفاده کند و به آن‌ها حتی اجازه پاسخ‌گویی در یک نشریه را هم ندهد، دیگر از تلویزیون ضرغامی انتظاری نمی‌رود.

پی‌نوشت:
این بنده خدا در طول کل دوران حیات و تحصیلش به کنار، بعد از این همه سال حضور در مناسب حکومتی هنوز دایره واژگانش آنقدر محدود است که صفاتی جز «بد» و «خوب» به ذهنش نمی‌رسد. گویا پس از آخرین حضورش در سازمان ملل نشریات آمریکایی هم تحقیقی در این مورد انجام داده بودند و دایره واژگانش را سنجیده بودند و با میانگین انسان‌های عادی و همچنین سیاست‌مداران بزرگی چون چرچیل مقایسه کرده بودند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر