۹/۲۸/۱۳۸۹

عجب ککی به تنبانشان افتاده!

جناب صادق لاریجانی باز هم به زبان آمده و اتفاقا باز هم حرف‌های جالبی زده است. اشاره به این مسئله که رهبر مصلحت نمی‌داند با سران فتنه (میرحسین و کروبی) برخورد شود حرف جدیدی نیست. خط و نشان کشیدن‌های درون جناحی میان اصولگرایان هم که دیگر تازگی ندارد. اما وسط همین حرف‌ها و خط و نشان‌ها یک چیز جالبی به چشم می‌خورد. به گزارش ایسنا رییس دستگاه قضایی به اظهارات اخیر یکی از حامیان دولت اشاره کرده و گفته است «آقایی بیان كرده كه چرا قوه قضاییه در برخورد با سران فتنه كوتاهی می‌كند و لیستی بلندبالا را اعلام می‌كند كه اگر این افراد محاكمه نشوند، خودمان اقدام می‌كنیم. یا دیگری كه در كنار ركن یمانی كعبه قسم می‌خورد كه اگر رییس مجلس در خصوص سران فتنه صریح سخن نمی‌گوید به این دلیل است كه اگر حكومت عوض شد می‌خواهد در حكومت بعدی دستی داشته باشد. باید گفت انالله و اناالیه راجعون كه شما در كنار كعبه قسم جلاله می‌خورید».

آن نفر اول حرف جدیدی نزده و اهمیتی هم ندارد. اما من شیفته آن دومی هستم که گویا در زمان انجام مراسم حج قسم خورده که لاریجانی از الآن به فکر حکومت بعدی است! اینکه این مدعی چه کسی بوده را من نمی‌دانم؛ اما حتما آنقدر آدم مهمی بوده است که جناب صادق لاریجانی را اینگونه مضطرب کند تا به دفاع از برادر گرامی برخیزد. حسابش را بکنید که آقایان آنچنان کک به تنبانشان افتاده که لحظه‌ای هم (حتی در حین مراسم حج) از فکر سقوط نظام و سرنوشتشان در حکومت بعدی بیرون نمی‌آیند. منتهی از آنجا که تا خرخره در تعفن و جنایت فرو رفته‌اند، بیش از آنکه تلاش کنند خودشان به سمت مردم باز گردند و عملکرد اشتباهشان را جبران کنند، بیشتر به این فکر می‌کنند که چرا فلانی خودش را موجه حفظ کرده؟ به زبان ساده‌تر آقایان ترجیح می‌دهند که همه با هم آنچنان رفتار غیرقابل گذشت و غیرقابل جبرانی نشان دهند که خیالشان راحت شود هیچ راه دیگری برایشان باقی نمی‌ماند مگر اینکه در کنار هم تا آخرین قطره خونشان به سرکوب مردم بپردازند!

همه‌اش به کنار؛ من همچنان در شوق این کابوس مداومی هستم که بیچاره‌ها را لحظه‌ای رها نمی‌کند!

۱ نظر:

  1. ناشناس۲/۱۰/۸۹

    اشتباه متوجه شدی دیوانه ی عزیز...:)
    منظورش به این بوده که چرا موقع شلوغی ها موضع قوی نگرفته ولی الان که آب ها از آسیاب افتاده میره قم پیشواز رهبری ، چفیه هم میندازه دور گردن خودش.
    طرف همچین مهم هم نبوده اما حرفای درشت زده وبلاگشم بستن. بعلاوه چند تا از همقطاراش.
    از شماها که این همه ادعاتون میشه انتظار میره لااقل یه ربع وقت میذاشتی یه سرچ میکردی ببینی چی گفته؟ جریان چیه؟
    آخه بنده خدا اینقدر قاطی این مجانین نچرخ یه دوری بزن ببین اون طرفی هام چی میگن کک میوفته تو تنبونتا :))

    پاسخحذف