۱/۱۵/۱۳۸۸

اخلاق گرایی به سبک حامیان میرحسین

به این خبر دقت کنید؛ قطعا اهمیتی ندارد که این دوست عزیزی که مسوولیت ستاد جناب میرحسین در دانشگاه شریف را بر عهده گرفته و سمت جالب «یکی از شناخته شده ترین دانشجویان دانشکده برق» (!) را هم یدک می کشد کیست؟ اما ادعای برگزاری نظر سنجی در داخل دانشگاه شریف نکته ای است که می تواند نظر بساری را به خود جلب کند.

خوشبختانه هنوز انجمن اسلامی دانشجویان شریف به فتح و تسخیر سربازان گمنام امام زمان (که اتفاقا تلاش شبانه روزی و جان فشانی کم نظیری هم در این راه از خود نشان داده اند) در نیامده است و به مدد این بزرگترین و قدیمی ترین تشکل دانشگاه همچنان امکان برگزاری نظرسنجی های گسترده و قابل اطمینان در این داشنگاه وجود دارد. از این نظر ادعای جناب «مهدی میرحسینی» مبنی بر انجام یک نظرسنجی گسترده در دانشگاه شریف قابل تایید است؛ این نظرسنجی از سوی انجمن اسلامی دانشگاه و از میان نزدیک به 900 دانشجوی این دانشگاه انجام شد و از آنان خواسته شد تا تقریبا از میان تمام گزینه های ممکن (از خاتمی و عبدالله نوری گرفته تا لاریجانی و حسن روحانی) نامزد مورد نظر خود را انتخاب کنند.

با این حال و متاسفانه (یا خوشبختانه) نتیجه این نظر سنجی به هیچ وجه با ادعای حامیان جناب میرحسین همخوانی ندارد چرا که نزدیک به 40درصد دانشجویان شرکت کننده در این نظرسنجی سیدمحمد خاتمی و 35درصد گزینه هیچکدام را انتخاب کردند. پس از این دو گزینه نیز نوبت به محمود احمدی نژاد و سپس عبدالله نوری می رسید و جناب میرحسین در رده پنجم قرار داشت. حال اینکه این مدعیان اخلاق گرایی چرا از همین ابتدای کار فعالیت های خود را با چنین سطحی از دروغ پرداری آغاز کرده اند بنده بی اطلاعم؛ اما از عاقبت چنین راهی بسیار نگران خواهم بود.

پی نوشت:
نتایج و ریز آمار نظرسنجی در خبرنامه انجمن اسلامی دانشجویان شریف منتشر و در سطح دانشگاه هم توزیع شده است.
خواندن بیانیه حامیان اخلاق گرای میرحسین موسوی در دانشگاه شریف هم خالی از لطف نیست.
خبرنامه واحد سیاسی انجمن شریف زمانی در این وبلاگ به روز می شد که متاسفانه دو سالی می شود که این روند متوقف شده؛ شاید انتشار چنین اخباری مسوولین این نشریه را بار دیگر به انتشار اینترنتی این نشریه تشویق کند.

تنها با یک کلیک به عضویت «مجمع دیوانگان» درآیید

۱ نظر:

  1. Anonymous۱۲/۳/۸۸

    نقد عملكرد دولت در سال 68
    هاشمي رفسنجاني: سياست دولت موسوي بدترين نوع اداره مردم است

    خبرگزاري فارس: هاشمي رفسنجاني در خطبه‌هاي نماز جمعه سال‌هاي 68 تا 70 با انتقاد از سياست‌هاي دولت موسوي تاكيد كرد كه فساد اداري ، بي‌برنامگي ،‌ مديريت غلط ،‌بي عدالتي ،‌ تعطيلي طرح‌ها،‌ تاراج اموال كشور،‌ تورم ،‌نابودي استعدادها،‌ استقراض ،‌عقب ماندگي ،‌ افت توليد،‌ فقر مضاعف ،‌ وابستگي به يارانه‌ها از جمله سياست‌هاي دولت موسوي بوده است « بزرگترین حامی حال حاضر موسوی هاشمی است»

    پاسخحذف