۱۰/۳۰/۱۳۸۷

رویاهای فراموش شده

پنج ماه پیش یکی از دوستان برایم نوشت: «سعی کن مدادرنگی های کودکی ات را پیدا کنی، وگر نه همه چیز خاکستری یک دست می شود». اما من گمان می کنم ما چیزهایی بیشتر از مدادرنگی های کودکی خود را گم کرده ایم. مدتی است که به یک آگهی اینترنتی برخورد کرده ام که می پرسد: «رویای به تعویق افتاده شما چیست؟» این پرسش در واقع موضوع یک مسابقه انشاء نویسی است که من دقیقا نمی دانم چه نهادی آن را برگزار می کند اما از میان داوران آن دکتر آذر نفیسی را شناختم. متاسفانه شرط سنی حضور در این مسابقه25 سال و یا کمتر است (آن پنج ماه پیش تولد 25 سالگی من بود)، با این حال حتی به دوستانی که با چنین شرطی امکان حضور در این مسابقه را ندارند توصیه می کنم باز هم تلاش کنند تا پاسخ خود به این پرسش را بنویسند. شاید از جوایز مسابقه خبری نباشد اما با این حال گمان می کنم نتایج خوبی به دست بیاوریم.
(انیران روز -سی ام- دی ماه 87)

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر