۱/۲۴/۱۳۸۹

بر زمینت می زند نادان دوست

طرف در توجیح حمله به سفارت ایران در هلند می گوید «مهم‌ترین مخاطب برای ما مردم ایران بودند، به‌خصوص در این دوره که مقداری اوضاع آرام‌تر شده است. حدس می‌زنم افراد معترض کمی از مبارزه خسته شده‌اند». (از رادیو زمانه بخوانید) گویی نه خودش می فهمد و نه کسی قصد دارد برایش توضیح دهد که اگر بسیاری از فعلان داخل کشور از ادامه مبارزه دلسرد و یا به قول ایشان «خسته» می شوند دلیلش حرکت هایی امثال همین کار شما است. کل نظام با هیچ ترفند و هزینه ای نمی تواند اینچنین بذر ناامیدی، سرخوردگی و نگرانی از سرانجام جنبش را در دل مردم بکارد که امثال جناب عالی با یک اقدام نسنجیده کاشته اید و می کارید.

۲ نظر:

  1. این که شما از کاز این آقا ناراخت باشی حق شماست ولی این که کار این آقا یا کارهای مشابهش رو دلیل سردی جنبش سبز بدونی نهایت بی‌انصافیه. شما فقط یکی از نماینده‌های جنبش سبز هستی و اون آقا و دوستانش هم نماینده‌های دیگه. اتفاقا به نظر من دلیل سرد شدن جنبش سبز اینه که کارهایی از این قبیل کم داریم. اگه هر کس هر جور که می‌تونه (با این شرط که کارش بدون خشونت باشه) ابتکار عمل رو به دست بگیره سردی جنبش هم از بین خواهد رفت.

    اگه تمام مصاحبه رو خونده باشی می‌بینی که تاکید زیادی بر ضدیت با خشونت داره و این به نظر من کافیه تا کارش رو توجیه کنه. ولی حتی ار این هم فراتر میره و برای کارش هدف‌گزاری می‌کنه. این به نظر من ارزش کارش رو بالاتر هم می‌بره.

    کل این حرف‌ها البته به این معنی نیست که من اصل عملش رو قبول دارم و اگه خودم هم بودم دست به این کار می‌زدم ولی من این فرد رو نماینده جنبش سبز می‌دونم و تلاشش رو تحسین می‌کنم.

    پاسخحذف
  2. ناشناس۷/۲/۸۹

    salam
    tojih ro eshtebah neveshti
    ba "h" do cheshm" ast
    anush

    پاسخحذف