۹/۱۵/۱۳۹۰

شهدای عاشورای خونین: شهید «شبنم سهرابی»

«شبنم سهرابی»، متولد مهرماه 1354 در زمان شهادت سرپرست تنها دخترش، «نگین» 6 ساله بود.(+) وی در ظهر عاشورای سال 88 توسط خودروی نیروی انتظامی به شهادت رسید. شاهدان عینی می‌گویند ماشین نیروی انتظامی با سرعت به شبنم برخورد کرد و بعد از چندین بار رد شدن از شکم وی از محل فرار کرد. از صحنه شهادت ایشان فیلم دلخراشی وجود دارد. (اینجا+ یا اینجا+ ببینید)

مادر این شهید، در مصاحبه با «روزآنلاین» اعلام کرد که به او اجازه شکایت برای پی‌گیری شهادت فرزندش را نمی‌دهند. در میان مصاحبه، صدای نگین، دختر خردسال این جان باخته مرتب به گوش می‌رسد که فریاد می‌زند: «مامان منو تنها نمی‌ذاره خودش قول داده می‌دونم زنگ میزنه».

وی توضیح داد: «این مدت هم مرا خیلی تهدید کردند که حرف نزنم. من هم ساکت شدم؛ اما الان هم بعد از این مصاحبه با شما معلوم نیست باز چکار کنند اما دیگر نمی‌توانم ساکت بمانم. جگرم می‌سوزد. مدام تصور می‌کنم چگونه توانستند از روی دخترم چند بار رد شوند. من پی‌گیری خواهم کرد. خدا نمی‌گذارد خون بی‌گناه زمین بماند و دامان‌شان را خواهد گرفت».

بنا به اطلاعات موجود در سایت بهشت زهرا تهران شهید شبنم سهرابی، فرزند عبداله، با شماره سریال 1395740، در تاریخ 23 دی ماه 1388، هفده روز بعد از شهادتش در ظهر عاشورا، در قطعه 86 ردیف 11، شماره 46 به خاک سپرده شد.

پی نوشت:
فیلمی از گفت و گو با دختر شهید شبنم سهرابی را از اینجا+ ببینید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر