۱۱/۰۵/۱۳۹۰

«بی‌بصیرت‌ها» در باتلاق گیر می‌کنند!

روزنامه کیهان امروز در «یادداشت روز» مفصل خود، مدعی شده است که یک جریان قصد دارد تا به عنوان عامل نفوذی آمریکا بازار داخلی کشور را متشنج کرده و قیمت‌ها را بالا ببرد تا کشور از پا در بیاید و تحریم‌ها کارگر شود. سپس در پاسخ به این پرسش که «این جریان چه کسانی هستند» نوشته است: «پاسخ این سوال چندان دشوار نیست. چه كسانی شرایط كنونی كشور را با دوران شعب ابیطالب مقایسه می‌كردند؟ و راه برون رفت را در گشودن باب مذاكره با آمریكا می‌دانستند؟! كه با خروش مقتدرانه حضرت آقا روبرو شدند. چه كسانی از یكسو به افزایش مصنوعی قیمت سكه و دلار دامن می‌زدند و از سوی دیگر به گونه‌ای حساب‌شده، این افزایش قیمت را به حساب ایستادگی مردم و نظام در مقابل زورگویی‌ها و باج‌خواهی‌های آمریكا و متحدانش معرفی می‌كردند و مثلا اینكه اگر سپاه از بستن تنگه هرمز سخن به میان نیاورده بود یا اگر دانشجویان انقلابی خشم مقدس خود را علیه آمریكا و انگلیس مهار كرده بودند و یا... قیمت سكه و دلار افزایش نمی‌یافت»؟! (+)

اشاره‌های برادر شریعتمداری کاملا گویاست. ماجرای جنجالی «شعب‌ابی‌طالب» را که «بهمنی»، رییس بانک مرکزی مطرح کرد(+) و رهبر نظام آن را به شدت رد کرد.(+) مسئله ارتباط قیمت ارز به اشغال سفارت انگلیس را هم که روزنامه ایران، ارگان مطبوعاتی دولت مطرح کرد.(+) پس انگشت اتهام جناب شریعتمداری در آنانی که در حد «نفوذی آمریکا» مطرح‌شان می‌کند مستقیم به سمت دولت است. اما چطور شد که کار کیهان بدین‌جا رسید که با ایما و اشاره دولت را متهم به خیانت و مزدوری آمریکا کند؟ من می‌گویم «بی‌بصیرتی»!

اگر آن زمان که هاشمی نامه سرگشاده نوشت سرچشمه را به بیل می‌گرفتند، اکنون دیگر کار به جایی نمی‌رسید که به «پیل» هم نتوان گرفت! با این حال آن زمان کسانی که حتی قادر به تشخیص دوست و دشمن خودشان هم نبودند و نمی‌توانستند صلاح مملکت را بسنجند نظرشان به نظر کسانی نزدیک‌تر بود که امروز جریان انحرافی و مزدور نفوذی آمریکا شده است! یک سر سوزن از آن «بصیرت»ی که هاشمی داشت اگر در وجود دیگر آقایان بود، امروز کارشان به جایی نمی‌رسید که نه راه پس داشته باشند و نه راه پیش؛ به ناچار بنشینند و فرو رفتن خودشان و مملکت را در باتلاق نظاره کنند و با ایما و اشاره برای دولت دست‌نشانده خط و نشان بکشند!

۱ نظر:

  1. ناشناس۶/۱۱/۹۰

    امجد :

    خیلی ها دارند برای ولایت تلاش می کنند ولی ولایت منحصراً برای سید علی خامنه ای است...

    http://salehat.ir/index.php?option=com_content&view=article&id=101:1389-10-20-19-25-58&catid=45:nazar-bozorgan

    پاسخحذف