۱۰/۱۴/۱۳۹۰

جناب طائب، لطفا من را آزاد بگذارید


حجت‌الاسلام مهدی طائب، فرمانده «قرارگاه عمار» به تازگی اعلام‌کرده‌اند که «حصر موسوی و کروبی به خواست خودشان بوده است».(+) با شنیدن این خبر من واقعا شرافت و انسانیت جناب طائب و دیگر مقامات مسوول حکومت را تحسین کردم که حتی به درخواست‌ مخالفین خود هم اینچنین توجه می‌کنند. در واقع آقای طائب و دیگر مقامات ارشد نظام حاضر شده‌اند انبوهی از اتهامات و هزینه‌ها را با حصر رهبران جنبش سبز به جان بخرند، فقط و فقط به این خاطر که این دو نفر خودشان درخواست کرده‌ بودند. بعد به ذهنم رسید اگر دیگر اسرای جنبش هم به ذهنشان می‌رسید پیشاپیش خودشان از جناب طائب درخواستی بکنند احتمالا مشکلی برایشان پیش نمی‌آمد، پس من پیش‌دستی می‌کنم و از آقای طائب می‌خواهم که «به درخواست خودم» لطفا من را کاملا آزاد بگذارند و اگر باز هم به ذهنشان رسید که زیادی پر رو نمی‌شوم و می‌توانم یک درخواست دیگر هم بکنم، لطفا فیلترینگ این وبلاگم را هم بردارند. با سپاس فراوان.

۲ نظر:

  1. نه دیگه نشد. فیلترینگ که روی یک وبلاگ نیست. کلا روی بلاگ اسپات است. شما می خواهی فیلتر را از رو وبلاگت بردارند من که نمی خواهم (منم بلاگ اسپاتی هستم). بنابراین کلا فیلترینگ را بر نمی دارند.
    اصلا یکی از آرزوهای من این بوده که اینترنت ملی راه بندازند که داره به حول و قوه الهی راه می افته تا نشون بدیم هیچ چیزی کمتر از کره شمالی نداریم.
    تا کور شود هر آنکه نتواند دید. شما هم اگر مشکلی دارید مثل اون چند میلیونی که از کشور خارج شدند تشریف ببرید مملکته کفرستان تا دچار عذاب الیم الهی شوید.

    پاسخحذف
  2. ناشناس۱۵/۱۰/۹۰

    اقا !!من که کاره ای نیستم!اما لطفا مرا هم به درخواست خودم ازاد بگذارید!!!

    پاسخحذف