۱۲/۱۱/۱۳۸۷

این موتلفه ای های فداکار

جناب آقای «حبیب الله عسگراولادی تازه مسلمان» فرموده اند که «اگر مردم بدانند مجموعه حزب موتلفه اسلامي منتظر امام زمان(عج) است و تمام همتش دعوت به خير، امر به معروف و نهي از منکر است ما را مدد مي کنند». بلافاصله و هم زمان با همین اظهارات، دیگر عضو ارشد این حزب، «اسدالله بادامچیان» هم تذکراتی را در راستای امر به معروف، نهی از منکر و انتظار ظهور امام زمان خدمت مردم یادآور شده اند. در این تذکرات از مردم خواسته شده تا اینقدر صبحانه «تخم مرغ درشت، ماست، کره، پنیر، شکلات و ...» نخورند و ضمن نگهداری از مرغ و پرنده در آپارتمان های شهر تهران، در گلدان های خود سبزی کاری کنند.

ایشان با انتقاد از اصلاح طلبانی که علیه دولت جو سازی می کنند و برای فریب دادن مردم خود را آتش می زنند اعلام کرده اند که در حال تلاش برای افزایش تولید ناخالص ملی کشور هستند. به نظر می رسد اشاره ایشان تلاش های صادقانه و خالصانه برادر گرامی «عسگراولادی تازه مسلمان» به عنوان «رییس اتاق بازرگانی ایران و چین» است که حسابی تولید ناخالص ملی را بالا برده است!

پی نوشت:

در همین رابطه از محمد معینی بخوانید؛ این نوشته کمانگیر هم می تواند به بخشی از سخنان جناب بادامچیان بی ارتباط نباشد.
میان دوستان گرامی، سامان صفرزایی و محمدرضا یزدان پناه گفت و گویی در مورد عملکرد احتمالی خاتمی در دور آینده در جریان است.

تنها با یک کلیک به عضویت «مجمع دیوانگان» درآیید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر