۶/۲۲/۱۳۹۰

دزدگیر 88

«... (دولت‌های قبلی) در مورد واگذاری هکتاری اگر کردند کار بدی کردند. شما می‌گویید چرا از من حمایت می‌کنند؟ بنده گفته‌ام هر شهروند یک ستاد. مثل بعضی از دوستانی که بنرهای‌شان همه سطح جهان را پوشانده و از همه امکانات دولتی استفاده می‌کنند ، از ادارات استفاده می‌کنند، از خود وزارت کشور استفاده می‌کنند از خود صداوسیما استفاده می‌کنند بنده استفاده نکردم. در آن‌جا را باز کردیم. یک هسته خیلی سالم داریم که یک نفر راجع به آن هسته نمی‌تواند حرف بزند. افرادی بسیار وارسته، بسیار معتقد، بسیار مومن هستند. اگر چیزی بود شما نام می‌بردید. شما روحیه‌تان اینگونه است». (میرحسین موسوی در مناظره ما محمود احمدی‌نژاد)


***


می‌گویند آن قدیم‌ها هر کس «کچل» بود اسمش می‌شد «زلف‌علی»، یا اگر بینایی خوبی نداشت می‌شد «عین‌علی». افشا شدن پرونده بزرگ‌ترین اختلاس تاریخ کشور(+) همراه با مدارک دست داشتن دولت‌مردان در این پرونده سبب شد تا بار دیگر به یاد شعار دوستان بسیجی در روزهای انتخابات بیفتم. دوستان پرونده فساد مالی در فرمانداری ارومیه را از یاد بردند، چشمانشان را به روی پرونده 300میلیارد تومان اختلاس از شهرداری تهران بستند(+)، ریخت و پاش دولتی و تبلیغات میلیاردی را نادیده گرفتند تا بتوانند نامزد مورد نظر خود را «دزدگیر» بخوانند. حالا دو سال است که اختلافات داخلی حاکمیت کودتا سبب شده تا گوشه‌ای از پرونده‌ها به رسانه‌ها برسد. هرچند هیچ گاه پی‌گیری قضایی دقیقی در کار نبوده و مسئله معمولا نیمه کاره رها شده، اما همین مقدار اخبار که از پرونده‌های فساد رحیمی(+)، بقایی(+) و اینک مشایی(+) منتشر شده است به خوبی نشان می‌دهد که آن لقب «دزدگیر» چقدر برازنده محمود بود.

۳ نظر:

  1. پيام امروز۲۲/۶/۹۰

    آنچه را نبايد فراموش كنيم اينست كه اين قضيه بدنبال اختلاف جناح سنتي و جناح به اصطلاح انحرافي افشا ميشود يعني چون كلاهبردار با مشائي در ارتباط بوده اين قضيه فاش ميشود وگرنه از اين دست كلاهبرداريها كه فراوان است. فراموش كرديد قضيه بيمه ايران و درگير شدن رحيمي را؟ منتها آنموقع آقايان اصولگرا با آقاي احمدي نژاد اختلافشان جدي نشده بود و قضيه پيگيري نشد.
    چرا راه دور برويم. مگر در تونل توحيد چهار برابر قيمت براورد شده هزينه نشد؟‌آيا كسي پاسخگوست؟ خير
    براي مونوريل تهران و سپس جمع آوري آن چقدر هزينه شد؟ براي آزاد راه تهران شمال چطور؟
    بنابراين فكر نكنيم كه قوه قضائيه شاخكهايش تيز شده. مسلم است كه قوه قضائيه كاملا در خدمت اصولگراي سنتي عمل ميكند و آنچه فراموش شده تحقق عدالت است.

    پاسخحذف
  2. نفس های اخرشان است

    پاسخحذف
  3. ناشناس۲۳/۶/۹۰

    بسیار زیبا گفت میر ما " ک هسته خیلی سالم داریم که یک نفر راجع به آن هسته نمی‌تواند حرف بزند. افرادی بسیار وارسته، بسیار معتقد، بسیار مومن هستند. اگر چیزی بود شما نام می‌بردید. شما روحیه‌تان اینگونه است»" واقعا اگر سر سوزنی موردی پیدا می کردند چه بوق و کرنایی بر پا می کردند راست گفته اند قدیمی ها که زمستان میگذره و رو سیاهی بر ذغال باقی می مانه.

    پاسخحذف