۱۲/۰۹/۱۳۸۷

خاتمی برایمان برنامه دارد!

بالاخره گویا قرار است خبرهایی هم از جناب سید خندان به گوش برسد! زمانی که خاتمی نامزدی خود در انتخابات دهم ریاست جمهوری را رسما اعلام کرد انتظار می رفت که اقدامات و سخنرانی های وی و یا نزدیکانش که به نوعی تحرکات انتخاباتی به حساب می آیند نیز آغاز شده و یا گسترش یابد؛ اما هرقدر مهدی کروبی در این راه فعال بود کلبه جناب خاتمی سوت و کور به نظر می رسید. کم کم داشتم شک می کردم که آیا به واقع خاتمی قرار است تا خود انتخابات نامزد باقی بماند یا برنامه دیگری در سر دارد؟

به هر حال امروز که دیدم سعید شیرکوند از طرح های خاتمی برای توسعه مناطق کردنشین خبرداده، بنابر خوی خوشبینانه خودم به این نتیجه رسیدم که نباید عجله کرد؛ گویا این تنها یک آرامش پیش از طوفان است. به نظر می رسد خاتمی و اطرافیان او قصد دارند برای اولین بار در تاریخ انتخاباتی کشور یک برنامه مدون تهیه کرده و آن را به مردم معرفی کنند. حتی شیرکوند مدعی شده که این برنامه دارای یک زمان بندی کاملا مشخص هم هست و تاکید کرده که اگر خاتمی در انتخابات پیروز شود «در هر حال آنها (برنامه) را اجرایی خواهد کرد».
فقط می توانم بگویم: «خدا از دهانتان بشنود جناب شیرکوند»!

پی نوشت:
شیخ الشیوخ هم همچنان یک تنه می خواهد سرکوب ها را متوقف کند. این بار به سراغ سرکوب دراویش رفته و برای وزیر اطلاعات نامه نوشته است. اعتقاد دارم حتی اگر نخواهیم رییس جمهور بعدی کشور کروبی باشد باز هم در چنین مواضعی باید از وی حمایت کنیم.

تنها با یک کلیک به عضویت «مجمع دیوانگان» درآیید

۱ نظر:

  1. قلم نیوز بالا آمد...
    فراخوان درباره نقش رسانه های نوین در انتخابات؟

    پاسخحذف