۳/۰۹/۱۳۹۱

آی آدم‌ها...


من «حسین رونقی ملکی» را نمی‌شناسم و هیچ گاه هم وبلاگ او را نخوانده‌ام. اما همین‌که می‌دانم او عضوی از جامعه وبلاگستان بوده که من هم خود را عضوی از آن می‌دانم سبب می‌شود تا ناخودآگاه نظرم به اخبار رسیده از وضعیت او جلب شود. به باور من «مجازات وبلاگ نویسی حبس و زنجیر نیست».

می‌گویند وضعیت جسمانی حسین رو به وخامت است. من به شخصه از دوستانی که از اوین آزاد شده‌اند شنیدم که وضعیت کلیه‌های حسین واقعا بحرانی است و علاوه بر درد و رنج فراوان، جان او را هم به خطر انداخته است. به باور من «هیچ محکومی مستحق تحمل چنین زجری در زندان نیست».

حسین رونقی ملکی در اعتراض به وضعیت خودش دست به اعتصاب غذا زده است. او هیچ دادرس دیگری برای فریاد خود نیافته و حالا آخرین ذرات وجودش را ابزار اعتراض کرده است. به باو من «هیچ انسانی شایسته چنین بی‌دادی نیست».

به وضعیت حسین رونقی ملکی رسیدگی کنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر