۵/۰۹/۱۳۸۹

پادکست: مروری بر یک هفته اخبار جنبش سبز-5

پنجمین پادکست از مجموعه «مروری بر یک هفته اخبار جنبش سبز» را با یک روز تاخیر منتشر می کنم. راستش آخر هفته گذشته را در ارتفاع 3000 متری به سر می بردم که سبب شد انتشار مجموعه یک روز به تاخیر بیفتد. با این حال گمان می کنم بد هم نباشد که پادکست ها را به جای جمعه، روزهای شنبه منتشر کنم که فرصت پوشش دادن به اخبار کامل هفته گذشته فراهم شود. در این مورد بعدا تصمیم می گیرم، اینجا فقط به دلیل کاهش احتمالی کیفیت ضبط در این شماره پوزش می خواهم. فرصت کم بود، اما خوشبختانه برای دومین هفته پیاپی موفق شدم با کمک گرفتن از آرشیو پادکست های بی.بی.سی و رادیو زمانه، مجموعه را از حالت تک صدایی خارج کنم که امیدوارم مورد استقبال قرار گیرد.

در این پادکست خواهید شنید:

- آخرین وضعیت اسرای جنبش سبز
- گفت و گو با همسر و وکیل هدی صابر در مورد ناپدید شدن وی
- گفت و گو با احمدی قابل پیرامون وضعیت بازجویی هایش
- آخرین موضع گیری های میرحسین موسوی، زهرا رهنورد و مهدی کروبی
- گفت و گو با بهمن دارالشفایی در مورد آخرین صحبت های موسوی
- گفت و گو با حسین باستانی در مورد مصاحبه مکتوب کروبی و بی.بی.سی
- نگاهی به فعالیت ها و اعتراضات صنفی و کارگری

مدت زمان: 31 دقیقه
حجم: 5.4 مگابایت

لینک دانلود از «رادیو مجمع دیوانگان» (قابل شمارش برای من)

لینک مستقیم دانلود فایل صوتی (mp3)

لینک مستقیم دانلود فایل متنی (word)

پی نوشت:
در این مجموعه ابتدا نگاهی داشتم به نظرسنجی منتشر شده به نام «جهاد دانشگاهی». (از کلمه بخوانید) پس از آنکه این نظرسنجی تکذیب شد (از اینجا بخوانید)، مطالب مرتبط با آن را از داخل فایل حذف کردم، اما متاسفانه همچنان در بخشی از پادکست به این نظرسنجی اشاره می شود که به دلیل بارگزاری مجموعه دیگر قابل به تغییر آن نیستم. از همین جا به دلیل این اشتباه از شنوندگان پوزش می خواهم.

۱ نظر:

  1. ناشناس۱۱/۵/۸۹

    گیر آوردی ملت رو این تکذیبیه که می گی همین لینکیه که دادی به جهان نیوز!!؟ حداقل میزاشتی راست یا دروغ یک تکذیبیه آدم وار صادر میشد مسخره کردی خودتو

    پاسخحذف