۱۰/۱۱/۱۳۸۶

خورشید روز (یازدهم) دی ماه86

کارخانجات رفع حاجت!

خبرگزاری مهر، امروز و به نقل از رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور اعلام کرد: «در حدود هشت هزار بقاع امامزاده در ایران شناسایی شده است».

دقت بفرمایید هشت هزار امام زاده، یعنی هشت هزار مکان مقدس، یعنی هشت هزار مرجع قدسی که شما می توانید با مراجعه به آنها درخواست های خود را مستقیما و البته با کمک یک ضامن و رابط معتبر به گوش خداوند برسانید و در صورتی که در خواسته های خود اخلاص داشته باشید و البته مبالغ مورد نظر امام زاده را نیز نقدا پرداخت نمایید، می توانید امیدوار باشید هرچه سریعتر حاجت خود را دریافت نمایید. بدون شک شما هم موافقید که خداوند نمی تواند وساطت ولی مربوطه را نادیده گرفته و روی امام زاده خود را زمین بزند!

بیش از این حوصله مزه پراکنی ندارم، فقط شما را به همان خدایی که برایش واسطه استخدام می کنید، یک بار بنشینید و حساب کنید با وجود بیش از هشت هزار بنگاه رفع حاجت خرد و همچنین چندین بنگاه رفع حاجت کلان (به مانند مشهد و قم) دیگر چطور ممکن است این امت مومن و مسلمان مشکلی داشته باشند؟

-----------------------
پی نوشت:
در بخشی از خبر فوق و از زبان رییس سازمان اوقاف کشور آمده است: «باید بقاع امامزادگان را در مهندسی فرهنگی جامعه به کار بندیم». همینجا از کلیه افرادی که معنای این جمله را درک کرده اند عاجزانه تمنا می کنم بنده را نیز در جریان قرار دهند.

۱ نظر:

  1. نیرنگ و ریا از در و دیوار آن دیوانه خانه بالا می رود، نکبت این حکومت گریبان همه را در ایران گرفته و تا ایران را نابود نکند ول کن معامله نیست.

    پاسخحذف