۹/۱۵/۱۳۸۹

کتاب‌های برگزیه منتقدان و نویسندگان مطبوعات در سال 88

نامزدهای بهترین مجموعه‌داستان و رمان چاپ‌شده در سال ۱۳۸۸ در یازدهمین دوره‌ جایزه‌کتاب سال منتقدان و نویسندگان مطبوعات، معرفی شدند. در این فهرست به ترتیب حروف الفبا می‌خوانیم:

۱ـ «برو ولگردی کن رفیق» نوشته‌ مهدی ربی
۲ـ «بهار ۶۳» نوشته‌ مجتبا پورمحسن
۳ـ «پرتره‌ی مرد ناتمام» نوشته‌ امیرحسین یزدان‌بد
۴ـ «شاخ» نوشته‌ پیمان هوشمندزاده
۵ـ «کتاب آذر» نوشته‌ علی خدایی
۶ـ «کتاب بی‌نام اعترافات» نوشته‌ داوود غفارزادگان
۷ـ «یوسف‌آباد خیابان سی‌وسوم» نوشته‌ سینا دادخواه

(به نقل از وبلاگ «خوابگرد»)

به شخصه تلاشم را می‌کنم تا در مورد تمامی این هفت کتاب بنویسم (در مورد «شاخ» و «یوسف‌آباد، خیابان سی و سوم» پیش از این نوشته‌ام) و از دوستان دیگر هم دعوت می‌کنم تا پیش از اعلام نتایج نهایی نظرات خود را در مورد کتاب‌های این فهرست بنویسند. گمان می‌کنم از قبل مقایسه این نوشته‌ها با اعلام نتایج نهایی بتوان قضاوت‌های خوبی داشت؛ پس من هم فعلا دست نگه می‌دارم و تا پایان کار در مورد خود فهرست هیچ اظهار نظری نمی‌کنم و تمرکزم را بر روی نقد خود کتاب‌ها قرار می‌دهم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر