۵/۲۸/۱۳۹۰

موزیک هفته: The Hunter


نام اثر: شکارچی – The Hunter
خواننده و آهنگ ساز: کینگ رام*
شعر: تارا آغداشلو

صدای پوکی میدن



در گوش من «شکارچی» از آن آهنگ‌های جادویی است که شوقِ روشن کردن دکمه Repeat ام.پی.تری.پلیر را در دل انسان زنده می‌کند.

«استخون‌ها صدای پوکی ميدن، آواز گرگ‌ها رو دور آتش دوست نداری

استخون‌ها صدای پوکی ميدن و همه گوش‌هاشون رو با ترس گرفتن

من با صدای ستون‌های تن تو ، می‌‌رقصم، می‌‌رقصم

من با جفت لب‌های خشک و سرد تو ، داغ مي‌شم، می‌‌ميرم

مزه دستات منو مجنون کرده، بيا بشين کنار من تا شب رو صبح کنيم

کش و قوس‌هات منو وحشی کردن، مثل گرگ دور آتش پنجه تيز کردم

من با صدای ستون‌های تن تو، می‌‌رقصم، می‌‌رقصم

من با جفت لب‌های خشک و سرد تو ، داغ مي‌شم، می‌‌ميرم

من با ترک‌های زير پوست تو، آب مي‌شم، می‌ميرم

من توو پهنای چشم‌های شاکي‌ تو ، خواب مي‌شم، می‌ميرم

اخم تو، روی من شلاق می‌شه

تووی من فرياد می‌شه، نمی‌‌تونم ساکت شم

خنده‌هات، مثل تيری تو هدف

منو از پا مي‌ندازه، چه خوب آزارم ميده

شکارچی، توی دامت گير کردم

مثل طعمه اسيرم، دلم می‌‌خواد بميرم

شکارچی، توی دامم گير کردی

چه طعمه لذيذی، چه شکار شيرينی»

پی نوشت:
* «کینگ رام» خواننده و گیتاربست گروهِ Hypernova است.

فایل این آهنگ با کیفیت موجود از جانب صاحب اثر در اختیار این بخش قرار گرفته و با رضایت ایشان منتشر می‌شود.


مجموعه «شیپورچی» را «پطروس» به عنوان نویسنده میهمان در اختیار «مجمع دیوانگان» قرار داده است و به صورت هفتگی به معرفی موسیقی جهان می پردازد. شما نیز می‌توانید علاوه بر ارسال یادداشت‌های پراکنده، ستون ثابت خود را در «مجمع دیوانگان» تعریف و راه‌اندازی کنید.

۱ نظر: