۱/۲۹/۱۳۹۰

انصاف بدهید آقای جوانفکر

گویا نزدیکان دولت آنقدر به صرافت افتاده‌اند که خبر مخالفت رهبر با استعفای وزیر اطلاعات را تکذیب کنند که رسانه کم آورده و حتی به وبلاگ شخصی جناب جوانفکر هم متوسل شده‌اند. آقای جوانفکر در وبلاگ خودشان صراحتا فارس و ایسنا و مهر را متهم به «دروغ گویی» کرده و نوشته‌اند: «رسانه‌های دروغ پرداز و اقتدارگرا با جعل خبری منتسب به رهبر معظم انقلاب مبنی بر مخالفت ایشان با تغییر وزیر اطلاعات آن هم در ساعات پایانی شب، در حال طراحی و اجرای سناریوی جدیدی علیه دولت برای وانمود سازی عدم ولایت پذیری رییس جمهور و همچنین قرار دادن رهبر عزیز انقلاب در مقابل خبر دروغ منتشر شده از قول ایشان هستند». (از اینجا بخوانید)


جالب اینجاست که جناب جوانفکر در بخش دیگری از یادداشت خود تاکید می‌کنند: این خبر را ابتدا خبرگزاری فارس (در ساعت ۲۲:۰۴) ... روی خروجی خود قرار داد. یادداشت آقای مشاور من را به یاد اظهارات اخیر محمود احمدی نژاد می‌اندازد که گفته بود «بنده خودم از مؤسسان فارس بودم». (از تابناک بخوانید) دلم می‌خواست به آقای جوانفکر بگویم «برادر گرامی، انصاف بدهید، از آن خبرگزاری که احمدی‌نژاد بنیان گذاشته است چرا باید انتظار اخبار موثق و صادقانه داشت»؟

۱ نظر:

  1. فرزاد۳۰/۱/۹۰

    می گم مگه این رسانه های اقتدار گرا توسط کسی به غیر از خودشون ارائه می شه که علیه خودشون نقشه می کشه یعنی به نوعی طرف می خواد زیر آب خودشو بزنه. به عبارت دقیق تر طرف خود در گیری داره یا دچار پارانویائه. این اون وقت یعنی چی؟ خدا!!!!!! یعنی من سرمو می خوام بکوبم به دیوار.
    پ.ن: بعد مهر که مستقیم زیر نظر احمدی نژاده.

    پاسخحذف