۵/۰۱/۱۳۸۹

پادکست – مروری بر یک هفته اخبار جنبش سبز -4

بالاخره موفق شدم پادکست ها را از حالت تک صدایی خارج کنم. گمان می کنم این شیوه کمی از کسالت باری مجموعه می کاهد. مشکل اصلی نقص آرشیو صوتی من است که امیدوارم به مرور زمان برطرف شود. فعلا که از نتیجه کار این شماره خوشحالم. فقط اینجا می خواهم یک درخواست دوستانه از مخاطبان پادکست ها داشته باشم. از همان شماره نخست، برای سهولت در دریافت این مجموعه، بجز لینک مربوط در «رادیو مجمع دیوانگان» یک لینک دانلود مستقیم هم در وبلاگ قرار داده ام. با این حال از دوستان می خواهم تا در صورت امکان برای دریافت پادکست ها به «رادیو مجمع دیوانگان» مراجعه کنند. با این کار امکان آمارگیری از تعداد دانلودها و تخمین مخاطبان این مجموعه را برای من پدید می آورند. طبیعی است که من ابزاری برای اندازه گیری دانلودها از لینک های مستقیم ندارم.


در چهارمین پادکست از مجموعه مروری بر یک هفته اخبار جنبش سبز می شنوید:


- مروری بر آخرین وضعیت اسرای جنبش

- گفت و گو با وکیل عیسی سحر خیز در مورد دادگاه ایشان

- آخرین موضع گیری رهبران جنبش سبز

- نگاهی به نمازجمعه تاریخی 26 تیرماه 88


پادکست چهارم را از «رادیو مجمع دیوانگان» با حجم 5 مگاابایت دریافت کنید و یا برای دریافت مستقیم از این لینک استفاده کنید. همچنین فایل متنی این پادکست را به صورت مستقیم از اینجا دریافت کنید.


مرتبط:

مروری بر یک هفته اخبار جنبش سبز – هفته نخست

مروری بر یک هفته اخبار جنبش سبز – هفته دوم

مروری بر یک هفته اخبار جنبش سبز – هفته سوم

۱ نظر: