۴/۱۱/۱۳۸۹

پادکست: یک هفته با اخبار جنبش سبز-1

سال های آخری که در دانشگاه بودم، در انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه جلساتی را برگزار می کردم با عنوان «یک هفته با اخبار» که به مرور و گفت و گو بر سر اخبار هر هفته اختصاص داشت. حال که دستم از دانشگاه کوتاه است به نظرم رسید پادکست هایی با همین عنوان را به مرور اخبار هفتگی جنبش سبز اختصاص دهم. اولین پادکست از این مجموعه آماده شده است که می توانید آن را با کیفیت بالا (فرمت mp3 با حجم 25 مگابایت) از «رادیو مجمع دیوانگان» دریافت کرده و یا بشنوید. با توجه به سرعت پایین اینترنت، فرمت دیگری از همین پادکست را با حجم پایین تر (فرمت amr با حجم 2.5 مگابایت) آماده کردم که آن را می توانید به صورت مستقیم از اینجا دریافت کنید که البته به دلیل کیفیت پایین اصلا به دل خودم نمی چسبد. راستش آماده کردن این پادکست 30 دقیقه ای وقت زیادی گرفت که امیدوارم با استقبال و گسترش آن دست کم بی فایده نبوده باشد.


اولین پادکست از مجموعه «مروری بر یک هفته اخبار جنبش سبز» به خبرهای روزهای چهارم تا یازدهم تیرماه اختصاص دارد و در آن می شنوید:

- فهرست اسرای آزاد شده

- آخرین اخبار از وضعیت بازداشت شدگان و احکام صادره

- آخرین اقدامات و موضع گیری های سران جنبش سبز

- افزایش احکام اعدام و بحث های پیرامون این مجازات

- اخبار مربوط به فعالیت های صنفی و کارگری

- برگزاری دادگاه عوامل زندان کهریزک مروری بر خبرهای دانشگاه آزاد

- گفت و گوهای جنجالی محسن کدیور و عطاءالله مهاجرانی و ...


با انتشار این پادکست و یا معرفی «رادیو مجمع دیوانگان» گامی در جهت گسترش آگاهی بردارید. به یاد داشته باشیم که هرشهروند یک رسانه و آگاهی چشم اسفندیار حاکمیت است.


پی نوشت:

از این آدرس می توانید خوراک «رادیو مجمع دیوانگان» را پی گیری کنید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر