۳/۰۳/۱۳۹۰

اسناد کودتا - داستان شگفت‌انگیز تعرفه‌ها - ۴

روز جمعه به کدام شهر‌ها تعرفه ارسال شده است؟


در نامه وزارت کشور به همشهری ادعا می‌شود: «در روز ۲۲ خرداد با توجه به حضور بی‌بدیل مردم در شعب اخذ رای و بستر‌سازی‌ جهت اخذ رای از همه آنان و جهت وجود تعرفه کافی در همه شعب اخذ رای، اقدام به چاپ ۰۰۰/۰۰۰/۲ تعرفه دارای شماره سریال نمود، که به درخواست نمایندگان آقای موسوی در ستاد انتخابات کشور و همچنین استانداران به استان‌های آذربایجان شرقی (۲۰۰هزار)، اصفهان (۱۰۰هزار)، قم (۵۰هزار) و تهران (۱میلیون و ۱۰۰هزار) ارسال شد». (از اینجا بخوانید)


آقای محصولی هم در مصاحبه ۴/۴/۸۸ خود می‌گوید: «ما در روز انتخابات این دو میلیون برگهٔ تعرفه که چاپ کردیم رقمی حدود یک میلیون و ۱۰۰ هزار را به تهران، ۵۰ هزار به قم، ۱۰۰هزار به اصفهان و ۲۰۰ هزار به آذربایجان شرقی ارسال کردیم، ۵۵۰ هزار هم از ۲ میلیون در مرکز بانک ملی که مخزن چاپ آن بود باقی ماند که هم اکنون نیز موجود است». (یعنی حساب دقیق است و استان دیگری باقی نمی‌ماند)

آقای شریفی‌راد، مدیرکل انتخابات کشور در تاریخ ۳۰/۳/۸۸ و در مصاحبه با خبرگزاری فارس می‌گوید: «بخشی از آن پس از اعلام نیاز برخی حوزه‌ها بواسطه مشارکت بسیار بالا نظیر اصفهان (۱۰۰ هزار)، قم (۵۰ هزار)، خراسان (۱۰۰ هزار) و تهران بیش از یک میلیون تعرفه مجدد ارسال شده است». (از اینجا بخوانید) ایشان دو روز پیش از آن، یعنی در ۲۸/۳/۸۸ هم در گفت‌و‌گو با شبکه سه سیما می‌گوید: «علاوه بر ۵۷ میلیون تعرفه چاپ شده پیش از انتخابات، حدود نیم میلیون تعرفه نیز در روز انتخابات چاپ و توزیع شده که ۲۰۰ هزار تای آن‌ها به تبریز، ۱۰۰ هزار به اصفهان، ۱۰۰ هزار به خراسان، ۵۰ هزار به قم و... ارسال شده است....». به نظر می‌رسد کسی جز آقای شریفی راد از ارسال تعرفه به خراسان رضوی مطلع نیست!!


پی‌نوشت:

این مجموعه یادداشت برپایه سند «دیده‌بان سبز انتخابات» معروف به «گزارش 300 صفحه‌ای» تهیه می‌شود. متن کامل این گزارش را می‌توانید از اینجا دریافت کنید و برای پی‌گیری پیشنه این بحث به بخش «اسناد کودتا» مراجعه نماييد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر