۳/۱۳/۱۳۹۰

هزینه های ترمیم یک کودتا

(برای دیدن تصویر بزرگ کلیک کنید)


«جایزه ویژه پایان نامه»
جنجالی‌ترین فیلم بیست و نهمین جشنواره بین المللی فیلم فجر

(آن بالا سمت راست هم که به دلیل ضعف عکاس در تصویر نیفتاده نوشته: «شاید این مشاینه مال شما بشه!!!» )


(برای دیدن تصویر بزرگ کلیک کنید)

این جایزه یک دستگاه خودرو «پژو پارس» است

(برای دیدن تصویر بزرگ کلیک کنید)


که در مقابل سینما آزادی قرار گرفته


«پایان نامه» فیلمی سفارشی است که بخش تبلیغاتی کودتا می‌خواهد به کمک آن اعتراضات مردمی را یک دسیسه طراحی شده قلمداد کند. (خلاصه فیلم و عوامل آن را از سایت رسمی بخوانید) من هنوز فیلم را ندیده‌ام اما گویا دستمایه قرار دادن ماجرای شهادت «ندا آقاسلطان» بیش از هر بخش دیگری از فیلم مورد انتقاد قرار گرفته است. گفته می‌شود فروش فیلمی که با هزینه‌های چندین میلیارد تومانی تهیه شده آنقدر ناچیز بوده است که چنین حربه هایی برای کشاندن تماشاگر به سینما عجیب نیست. (از اینجا بخوانید) همچنین گزارش «مجمع دیوانگان» از سطح شهر می‌گوید که پخش گسترده کارت‌های تخفیف 50 درصدی تماشای این فیلم در سطح شهر آغاز شده است. همه این پول‌ها هزینه ترمیم زخم یک کودتا است؛ البته اگر ترمیم شدنی باشد.

۶ نظر:

  1. :Oامیدوارم ملت از روی کنجکاوی نرن این فیلم رو ببینن.

    پاسخحذف
  2. ناشناس۱۳/۳/۹۰

    دیدن این فیلم یعنی خیانت

    پاسخحذف
  3. من دو هفته پیش بهمراه یکی از دوستان به دیدن فیلم اخراجیهای 3 رفتم.اخراجیهای 1 رادر خانه دیده بودم و تصور میکردم فیلمی باشد در همان حدود.اما بدون اغراق و جانبداری نمره فیلم از هر نظر (تمام چیزهایی که اقای فراستی در هفت میگوید)صفر هم نبود حتی.و فکر میکنم تحریم سبز ها موجب استقبال از این فیلم شد. فیلم پایان نامه هم که قبلا در جشنواره از نظر هنری هو شده است جای خود دارد.لطفا فقط تحریم نکنیم.

    پاسخحذف
  4. ناشناس۱۶/۳/۹۰

    مادر جنده هستند

    پاسخحذف
  5. روشن۲۴/۳/۹۰

    سلام.
    اون موضوع کارت های تخفیف درست است، به آپارتمان ما 3 تا از اون ها کارت ها تعلق گرفت که من همه را برداشته و پاره کردم. خبر موثق هم از جانب یکی از دوستانم دارم، که در یکی از فرهنگ سراهای تهران شاغل هستند که ارشاد این بار کارمندان را به دیدن این فیلم اجبار کرده است و موجب اعتراض کارمندان فرهنگ سرا شده است.

    پاسخحذف
  6. روشن۲۴/۳/۹۰

    در ادامه ی مطلب اولی که گفتم این رو هم اضافه کنم که امروز عصر SMS به دست من رسید از شماره هایی که برای تبلیغات استفاده می شه با این موضوع:

    آقازاده ها نمی خواهند مردم فیلم (( پایان نامه )) را ببینند.

    پاسخحذف