۳/۱۶/۱۳۹۰

فراخوانی برای وبلاگ‌نویسان اصولگرا*

به تازگی و از طریق وبلاگ «راز سر به مهر» به فراخوان یکی از وبلاگ‌نویسان حامی رهبر نظام برخورد کردم. نویسنده «آینده از آن حزب‌الله» پیشنهاد کرده وبلاگ‌نویسان موافق و مخالف وضعیت موجود، برای ایجاد یک گفت و گو پیشگام شوند و هر کدام یک یادداشت از طرف مقابل را در وبلاگ خود منتشر کنند. پیشنهاد بسیار خوبی بود که «محمد معینی» هم برای پذیرش آن پیش‌قدم شد**. من هم به نوبه خود اعلام آمادگی کردم که یادداشت‌های وبلاگ‌نویسان و خوانندگان اصولگرا را منتشر کنم. هرچند پیش از این نیز «مجمع دیوانگان» هیچ گونه محدودیت عقیدتی برای انتشار یادداشت‌های وارده نداشت، با این حال اینجا به صورت ویژه می‌خواهم از حامیان نظام کنونی و یا هواداران رهبر آن دعوت کنم تا یادداشت‌های خود را با موضوعات دلخواه برای انتشار در اختیار مجمع دیوانگان قرار دهند.


از سوی دیگر از دوستان وبلاگ‌نویس اصولگرا هم دعوت می‌کنم تا در صورت تمایل موضوعی را برای یک مناظره مکتوب در نظر بگیرند. «مجمع دیوانگان» با دست مایه مشترک «قانون اساسی» آماده هرگونه مناظره مکتوب با هواداران رهبری است.


پی‌نوشت:

* «اصولگرا» اسم عامی است که من برای مخالفان جنبش سبز در داخل نظام به کار می‌برم. از خود این دوستان هم خواسته بودم که اگر گمان می‌کنند باید با نام دیگری خوانده شوند اعلام کنند چرا که گویا بسیاری از آنان نمی‌خواهند خود را اصولگرا بنامند.


** تا این لحظه بجز جناب معینی و بنده، حمزه غالبی عزیز هم آمادگی خود را برای شرکت در این طرح اعلام کرده است. من از دیگر وبلاگ نویسان سبز هم دعوت می‌کنم تا آمادگی خود را برای شرکت در این طرح به همتایای اصولگرا اعلام کنند.

۲ نظر:

  1. محمد۱۶/۳/۹۰

    ایده‌ی خوبی است و کاش زودتر از این‌ها مطرح می‌شد.

    وانگهی، مسأله‌ای که هست این است که منظور از «حامیان رهبری» چیست؟ یعنی کسی که رهبری را معصوم می‌داند؟ یا کسی که برخی اشتباهات را می‌پذیرد و به رهبری انتقاد دارد اما در مجموع رهبری را خوش‌نیت می‌داند و حامی ایده‌ی «جمهوری اسلامی» و «ولایت فقیه» است؟
    من جزء دسته‌ی دوم هستم. بنابراین احتمالاً ایرادهایی را که درباره‌ی اجرای قانون اساسی دارید می‌پذیرم. من ترجیح می‌دادم مناظره درباره‌ی وقوع یا عدم وقوع تقلب در انتخابات ۸۸ باشد چرا که عملاً مبنای خیلی از نظرات و اختلافات شده است.

    پاسخحذف
  2. ناشناس۱۷/۳/۹۰

    من هم دلم میخواد در این طرح با عنوان یکی از وبلاگ نویسان سبز! شرکت کنم
    با این حال، مسئله ای که مطرحه اینه که ممکن وبلاگ من خواننده زیادی نداشته باشه (که البته خودم فکر نمیکنم دلیل بر این باشه که نخوام و نشه با وبلاگ نویسان اصولگرا مناظره!) کنم
    با این حال اگه به این جمع بندی رسیدم که من هم شرکت کنم، حتما میام این جا میگم!
    اممم...سوالی که برام الان پیش اومد اینه که بیام همین جا بگم؟

    و یک پیشنهاد...این نوشته ها میتونه به صورت یک گفتگو باشه...یعنی هر کدوم نظرشون رو در مورد یه موضوعی بگن (مثلا همین تقلب که گفته شده) و در نوشته های بعدی، جواب نوشته قبلی داده بشه

    یعنی مثلا اگه یک اصولگرا در رد این که تقلب شده مطلبی نوشت و من در وبلاگ خودم اون مطلب رو گذاشتم و اون هم به همین ترتیب مطلب من رو در اثبات تقلب توی وبلاگش گذاشت، دفعه بعد که خواستیم مطالب هم دیگه رو توی وبلاگ بذاریم، جواب مطالب قبلی هم دیگه باشه...یعنی مثلا من جواب مطلب قبلی که توی وبلاگ از طرف یکی از وبلاگ نویسان اصول گرا گذاشته بودم رو، بدم

    یه کمی توضیحام طولانی و شاید پیچیده شد! از این بابت ببخشید و ممنون

    پاسخحذف