۶/۱۳/۱۳۹۰

«اسلام لیبرالی» مفیدتر است یا «اسلام ناب محمدی»؟

دولت اسراییل حاضر نشده است به دلیل حمله به ناوگان کمک‌های بشردوستانه شهروندان ترکیه‌ای از این کشور پوزش بخواهد. گزارش سازمان ملل هم در این مورد چنگی به دل نزده و در آن محاصره غزه «مشروع» قلمداد شده است. در واکنش به این گزارش:

1- ترکیه سفیر اسراییل را اخراج کرده است و میلیاردها دلار توافق‌نامه نظامی با این کشور را به حالت تعلیق درآورده است. وزیر امور خارجه ترکیه می‌گوید: «زمان آن فرا رسیده است که اسرائیل بهای اقدام‌هایش را بپردازد». (اینجا+)


2- وزارت خارجه ایران بیانیه‌ای صادر کرده و از «اعمال نفوذ صهیونیست‌ها» در روند تهیه گزارش سازمان ملل اظهار نگرانی کرده است. (اینجا+)

آیت‌الله هاشمی شاهرودی اعتقاد دارند که ترکیه در تحولات منطقه به نفع «اسلام لیبرالی» ایفای نقش می‌کند. (اینجا+) ایشان همچنین اظهار نگرانی کرده‌اند که دست‌هایی در کار است تا این «اسلام لیبرالی» جایگزین «اسلام ناب محمدی» شود. (اینجا+) حال پرسش من این است که این روزها مردم غزه، به اسلام لیبرالی ترکیه بیشتر می‌توانند امیدوار باشند یا «اسلام ناب محمدی» در جمهوری اسلامی؟

۴ نظر:

  1. و اینکه آیا حرکت هوشمندانه ترکیه برد رسانه‌ای و حقوق بشری داشت یا 30 سال شعارهایی که در حد تیکه بازی بچه‌ها ارزش دارد؟

    مرد مختصر.

    پاسخحذف
  2. بند 13. از منشور دفاعی اِل یاسین (بیانیه 19)

    (بیانیۀ 19 شامل موثرترین، قویترین و کاراترین سبک ها و روش های مبارزۀ نرم و ضد جنگ روانی می باشد)

    تا حالا به این اندیشیده اید که در شرایط بحرانی خود را تکثیر کنید؟

    پاسخحذف
  3. ناشناس۱۴/۶/۹۰

    هر دو نوع اسلام کیری است.

    پاسخحذف