۹/۱۷/۱۳۹۰

چگونه «مجمع دیوانگان» را پی گیری کنیم؟

از زمان اعمال تغییرات در «گودر»، جامعه مخاطب «مجمع دیوانگان» هم دستخوش تغییراتی شده است. در واقع مخاطبان وبلاگ، اگر قید پی‌گیری آن را نزده باشند، به شیوه‌های متفاوتی برای دنبال کردن یادداشت‌ها متوسل شده‌اند. گروهی همچنان در گودر مطالب را پی‌گیری می‌کنند، گروهی به «گوگل پلاس» مراجعه می‌کنند و شمار مراجعین مستقیم و یا فیس‌بوکی هم رو به افزایش است. من برای راحتی مخاطبان صفحات فیس‌بوک و گوگل پلاس وبلاگ را راه‌اندازی کرده‌ام. شما می‌توانید بنابر تمایل خود، از یکی از صفحات زیر برای پی گیری مطالب «مجمع دیوانگان» استفاده کنید.

گودر:
لطفا برای پی‌گیری مطالب در گوگل ریدر از خوراک فیدبرنری+ استفاده کنید.

پلاس:
از این به بعد یادداشت های مجمع را تنها در صفحه ویژه این وبلاگ در گوگل پلاس منتشر می‌کنم. این یادداشت‌ها از این به بعد توسط حساب کاربری خودم(+) در گوگل پلاس بازنشر نمی‌شوند. پس اگر یک کاربر گوگل پلاس هستید لطفا برای پی‌گیری مطالب وبلاگ به صفحه مخصوص آن مراجعه کنید. اینجا: https://plus.google.com/u/0/118186924697483864860

فیس بوک:

یک گودر کوچک:
همچنین من برای وبلاگ‌خوان‌های گودری که به گوگل پلاس مراجعه می‌کنند یک صفحه ویژه راه‌اندازی کرده‌ام با نام «وبلاگستان فارسی». در این صفحه گزیده‌ای از وبلاگ‌هایی را که خودم در گودر پی‌گیری می‌کنم با متن کامل به اشتراک می‌گذارم تا به نوعی یک گودر کوچک را در گوگل پلاس شبیه‌سازی کنیم. پس گزیده‌ای از وبلاگستان فارسی را هم در این + صفحه از گوگل پلاس دنبال کنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر