۷/۰۵/۱۳۸۹

سردار مشفق دروغ می گوید

یک جایی در میان سخنان، سردار مشفق که دارد تمام تلاشش را می کند تا «نظام» را در شخص رهبر خلاصه کند و هرگونه اقدام برای «طرح محدود و پاسخگو کردن رهبری و فعال کردن مجلس خبرگان رهبری جهت نظارت و نقد رهبری، شورایی و مدت دار کردن رهبری» را تلاش برای سرنگونی نظام معرفی کند برای مخاطبانش مثالی می زند تا طبق معمول از زبان دشمن(!) نقاط قوت نظام را تشریح کند:

«اجازه بدهید همینجا بگویم که آقای فوکویاما می گوید که شیعه دو بال دارد. یک بال سرخ شهادت و عاشورا و یک بال سبز تشیع انتظار برای ظهور مهدی فاطمه سلام اله علیها. بعد می گوید که محوری که این دو بال روی آن استوار است ولایت فقیه است و اگر بخواهیم به هدفمان برسیم باید آنرا تضعیف کنیم. باید آنرا از بین ببریم».

این نقل قول از فوکویاما پیش از این هم به صورت گسترده از جانب رسانه های حکومتی در میان نیروهای بسیج تبلیغ و منتشر شده است که به هیچ وجه پایه ای از حقیقت ندارد و از اساس کذب محض است. (در این زمینه می توانید نگاهی هم به این مطلب بیندازید)

پی نوشت:

فایل صوتی سخنان سردار مشفق را به صورت کامل و در دو بخش از اینجا (بخش اول و بخش دوم) دریافت کنید و متن پیاده شده آن را از اینجا دریافت کنید.

در همین زمینه بخوانید:

سردار مشفق و واترگیت ایرانی
سردار مشفق و دو نمونه از سیاست‌مداران با برنامه

سردار مشفق و جنایت و مکافات
سردار مشفق و پارادوکس سیدحسن خمینی
سردار مشفق و یک ترفند ساده
سردار مشفق و نکته قوتی که سبزها فراموش کردند
سردار مشفق و اعتراف به شکست رهبری
سردار مشفق و یک هشدار چندباره

۱ نظر:

  1. اظهار نظر ایشان درباره ی میرحسین هم باحاله: "آقایون این آقای میرحسین خیلی مشکوکه [پس] صد در صد با سازمانهای جاسوسی ارتباط داره!"

    پاسخحذف