۶/۲۱/۱۳۸۹

از کرمانشاه - 2

متن زیر توضیحات دوستی همشهری و هم نام است که در مورد یادداشت پیش نوشته است:
سلام.
دیدم لازم است به عنوان یك همشهری و یا یك همنام و بلكه همزبان و هم كیش و هم مذهب ! نكاتی را خدمتتان عرض كنم در خصوص این پست. اطلاعاتی كه در این باره به شما رسیده كاملا غلط و خلاف واقع است. درگیری های پیش آمده نه توسط لك های حامی ططری بلكه توسط كسان دیگری بوده. .

ماجرا از مخالفتهای صادق اشك تلخ با ایت الله ممدوحی ( نماینده استان در خفتگان رهبری !) شروع شد. جائیكه كه باند انصار با آوردن سیستم صوتی در روز قدس شروع به توهین و به قول خودشان افشاگری كرده اند. از آنجایی كه اصول تمام كسانی كه دستی بر اتش دارند از اختلافات اینان با ممدوحی با خبرند و از طرفی حمایت همه جانبه ممدوحی از دادوش هاشمی ( استاندار) باعث ایجاد اختلاف آنها با استاندار و مقامات هم بشود.


پس از توهینهایی كه به ممدوحی شد ، و در پس از آن صحبتهایی كه ممدوحی در كلاس نهج البلاغه همان روز بر آنها تاخت ، عصر ان روز درگیری لفظی بین قبادی ( تبلیغات اسلامی كرمانشاه) و اشك تلخ پیش می آید كه از انجائیكه قبادی از اهالی كوهدشت است و چون پشتش هم به استاندار و ممدوحی گرم بوده ، ایل و تبار خود را با چوب و چماق از كوهدشت راهی كرمانشاه میكند و با دار و دسته حاج صادق درگیر میشود كه در این میان خود صادق اشك تلخ هم مجروح می شود كه البته درگیریها از ساعت 8 غروب در حوالی میدان مدرس آغاز و تا ساعت 3 شب ادامه داشت كه البته پس از مدت كوتاهی نیروی انتظامی هم وارد عمل شد و سعی در كم كردن درگیری داشت.

از آن روز به بعد هم اختلاف میان نیروهای لباس شخصی سپاهی و نیروی انتظامی به وضوح در سطح شهر قابل مشاهده است. این جریان این درگیری ها بود. اگر هم تمایل دارید بدانید خود حاج صادق چطور این قضایا را تعریف كرده سری به سایت حزب الله كرمانشاه بزنید كه گزارش خودشان را بخوانید !

در آخر بگویم ، اكثر مردم از این درگیریها خوشحالند و معتقدند دعوای بین سگ و گرگ است و باید گذاشت خودشان همدیگر را تكه پاره كنند !

با آرزوی موفقیت

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر