۷/۰۸/۱۳۸۹

احتمالا گم شده ام*

سایت لایکخور به هر وبلاگ صفحه ویژه ای اختصاص داده و در بخشی از آن از مخاطبان می خواهد که وبلاگ را بنابر زمینه فعالیتش دسته بندی کنند. «مجمع دیوانگان» تا کنون شش رای در زمینه سیاست گرفته و این در حالی است که گزینه های دیگری چون هنر، ادبیات و سینما نیز در فهرست پیشنهادی وجود دارند. هیچ گاه گمان نمی کردم که روزی در یک واژه خلاصه شوم: «سیاست». در قضاوت خوانندگان تردیدی نیست. اگر تا کنون تمام آنان که زحمت طبقه بندی را به خود داده اند «مجمع دیوانگان» را یک وبلاگ سیاسی قلمداد کرده اند، من هم نتیجه می گیرم که چه بخواهم و چه نخواهم برونداد کلی این دیوانه سرا چیزی جز این نبوده است. گلایه ای نیست. اما تصمیم گرفته ام برای دیگر بخش های وبلاگ فکری کنم تا از این یکنواختی در فضای سیاست خارج شود.

روزهای پنج شنبه و جمعه هر هفته بیشترین وقت من صرف آماده سازی پادکست های «رادیو مجمع دیوانگان» می شود و معمولا در این دو روز پست دیگری در وبلاگ منتشر نمی شود. به نظرم رسید از این فرصت استفاده کنم و دو روز پایان هر هفته را به عنوان تعطیلات هفتگی به هنر و ادبیات اختصاص دهم و به صورت منظم یادداشت هایم در زمینه تیاتر، سینما و ادبیات را در این روزها منتشر کنم. به تازگی هم به فن آوری پیشرفته دوربین دیجیتال(!) دست پیدا کرده ام و بخش جدیدی با عنوان «دریچه» را برای تصاویری از سطح شهر ایجاد خواهم کرد که در همین روزهای پایان هفته منتشر خواهد شد. به امید آنکه دست کم تا حدودی زنگار سیاست از سیمای مجمع دیوانگان زدوده شود.

پی نوشت:

* این عنوان برگرفته از کتابی با همین نام از «سارا سالار» است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر