۱۱/۰۷/۱۳۸۷

زنده به گور

چند وقت پیش با کتابخانه گویای ایران و کتاب های صوتی آشنا شدم. از همان زمان به سرم زد که پادکست های وبلاگ را با خواندن کتاب و داستان آغاز کنم. اولین پادکست این وبلاگ اولین کتاب خوانی من است که آن را برای کتابخانه گویا نیز ارسال کرده ام. دریافت کتاب های صوتی این کتابخانه و البته تولید کتاب های صوتی جدید را به همه عشق کتاب ها توصیه می کنم.

اما زنده به گور، داستان معروف صادق هدایت که در مجموعه ای به همین نام منتشر شده است اولین پادکست من است. متن کامل داستان را می توانید از اینجا دریافت کنید. بخش معرفی اثر را از اینجا دریافت کنید و کل داستان را از سه بخش زیر:

پس نوشت:
لینک های مستقیم دانلود به مشکل برخوردند، همه لینک ها را تغییر دادم اما دیگر امکان دانلود مستقیم وجود ندارد. امیدوارم به زودی بتوانم این مشکل را هم حل کنم.

۱ نظر:

  1. سلام
    من بصورت دیوانه وار مدت مدیدی است که بدنبال آثار صوتی آقای بهنود به نام کانال 2 هستم، و خوشبختانه بعداز جستجوی فراوان مطلع شدم که شما اين آثار رو دارین!
    می خواتمبدونم رو نت وجود دارن یا اینکه امکانش هست شما کپی از آونها رو به من بدین!
    واقاً ممنون میشم اگه منو در جریا قرار بدین
    سپاس فراوان mamadseyedi@gmail.com

    پاسخحذف