۱/۱۵/۱۳۸۸

از موسوی گریزی نیست

بالاخره به نظر می رسد بازی نامزدی اصلاح طلبان به روزهای پایانی خود نزدیک می شود. هرچند سازمان مجاهدین حمایت خود را از میرحسین تکذیب کرده است و مشارکت هم توانست اندکی بیشتر دندان بر روی جگر گذاشته و اعلام نظر نهایی را به آینده موکول کرده است؛ اما از لحن هر دو گروه بر می آید که در نهایت راه گریزی از موسوی وجود ندارد.

اطرافیان سینه چاک کروبی هم تنها تا زمانی که خاتمی در عرصه حضور داشت حنجره های خود را پاره می کردند؛ گویا جناب کرباسچی هم که واکس زدن کفش کروبی برایش افتخار محسوب می شد دیگر قصد بازارگرمی های گذشته را ندارد و مجددا به خاطر آورده است که باید بر روی کار حزبی و اندیشه گروهی تاکید کرد! کناره گیری قطعی قالیباف هم می تواند آخرین پیامی باشد که اثبات می کند آیت الله خامنه ای تصمیم گرفته انتخابات را با دوگانه موسوی-احمدی نژاد برگزار کند تا «ز هر طرف که شود کشته سود اسلام» حاصل گردد. مفت چنگشان؛ گردن ما هم از مو باریک تر است؛ برای خلاص شدن از شر احمدی نژاد از رای دادن به «اسلام ناب محمدی» و «خط امام» هم ابایی نداریم.

پی نوشت:
به قول سمیه توحیدلو، ما که در نهایت مجبوریم به موسوی رای بدهیم، کاش دست کم ایشان لطف کنند و کمی لحنشان را تغییر دهند تا دلمان خوش شود!



تنها با یک کلیک به عضویت «مجمع دیوانگان» درآیید

۱ نظر: