۳/۲۵/۱۳۸۸

پیروزی نزدیک است

حتی زمانی که گارد تا بن دندان مسلح را در برابر می بینم
حتی زمانی که مزدوران عربده کش سوار بر موتور به سویم حمله می کنند
حتی زمانی که می شنوم سپاه تصمیمش را گرفته که تا آخر کودتای خود را پیش ببرد
حتی زمانی که تصور می کنم پیروزی ما یعنی: احمدی نژاد بپذیرد که تقلب کرده و دروغ گفته
حتی زمانی که می اندیشم خامنه ای چطور باید مهر تایید خود را از انتخابات پس بگیرد؟
حتی زمانی که بی مایه ترین مدعیان همیشگی مدام تکرار می کنند: آخرش که چه؟ هیچ فایده ای ندارد
باز هم لحظه ای در پیروزی تردید ندارم.

باور کنید اتفاق عجیبی در حال وقوع است؛ اتفاقات عجیب کم نیست، همان گونه که کودتاها کم نبوده اند؛ اما این اتفاق چیز دیگری است؛ شکست یک کودتای تمام عیار، آن هم نه با دخالت نظامی، که با مقاومت خودجوش و باور نکردنی مردم!

تردید ندارم در زمانه ای زندگی می کنم که بعدها با افتخار وقایعش را برای آیندگان شرح خواهم داد. شما هم همراه شوید؛ به موج خروشان مردم بپیوندید تا با خوش رنگ ترین قلم های سبز نامتان را در صف حماسه آفرینان تاریخ ایران زمین ثبت کنند.

پی نوشت:
کمتر می نویسم؛ ترجیح می دهم وقتم را صرف تجمع های خیابانی کنم.
میرحسین بسیار قاطع تر از چیزی است تصور می کردم؛ چهارمین بیانیه وی هم منتشر شده است
«یک کانادایی» آدرس منزل میرحسین را منتشر کرده؛ ایده بسیار جالبی بود.

۱ نظر:

  1. Anonymous۲۵/۳/۸۸

    سلام

    دستمریزاد! جدا همتون افتخار این مردم ومملکت هستیدچه شرکتتان در انتخابات ر چه دفاع جانانه از رای خود

    غیر از ننگ و نفرت چیزی برای کودتاچیها نمیمونه

    خیلی دوست دارم در کنارتون باشم ولی حسف مقدور نیست.

    شما کاری کردید که دوباره خوت همبستگی دررگهای همه مردمبه جریان افتاد. ما ارانیهای خارج از کشور با تمام قدرت پشتیبان شما هستیم

    پیروز باشید

    پاسخحذف