۸/۱۷/۱۳۹۱

مثل پروانه‌ای در مشت ...


«... دیروز بنده را تحدید می کنند به مادرت بگو به زودی رخت سیاه باید بپوشد، دهان گشادت را نمی بندی می گویم کاری انجام نمی دهم که لازم به بستن دهانم باشد می گویند وراجی زیاد می کنی، می گویم چیزی که می بینم ومیشنوم می نویسم،  می گویند هرکاری بخواهیم می کنیم هررفتاری را انجام میدهیم شما باید خفه شوید و اطلاع رسانی نکنید وگرنه خفه خواهید شد بدون نام ونشان! بدون اینکه کسی بداند چه برسر شما آمده! می گویند مردم فلسطین وبحرین در عذاب هستند و کسی نیست یادی از آنها کند شما وطن فروش هستید! بنده وامثال من وطن فروش نیستیم عاشق ملت خود هستیم شما هستید که بیگانه پرست و وطن فروش هستید. روز وشب تلفنهای تحدید آمیز قطع نمی شود گویی قرار است با هر سُخنی دهانمان را ببندیم  بنده به عنوان یک ایرانی می گویم من نمی توانم دربرابر این همه مصیبت سکوت کنم. بنده می گویم آقایان شما زیاد وراجی انجام می دهید و با این اراجیف کشور را به نابودی کشاندید. من سکوت نمی کنم حتی اگر قرار به رسیدن لحظه مرگ من باشد در هرکجای دنیا که باشم وتحدید از طرف هرکسی باشد برای بنده اهمیت ندارد.آقایان دهانتان را ببندید ظلم نکنید تا افشاگری نکنیم ...»

 

از آخرین نوشته(+) «ستار بهشتی»، چند روز پیش از بازداشت و شهادت در زندان پلیس امنیت (+)

۴ نظر:

  1. غلامعلی یوسفی۱۷/۸/۹۱

    در این چند ماهی که به وبلاگ شما می آیم در این وبلاگ حرف ها و مطالبی که می گذارید درست و سنجیده است.
    البته اگر یک چند درصدی از لحنی که روشنفکران بکار می برند ( لحن روشنفکری ) فاصله بگیرید بهتر است.

    پاسخحذف
  2. ناشناس۱۸/۸/۹۱

    یه نگاهی به شهید ستار بهشتی بکنید که بعد از 3 هفته زیر شکنجه شهید شد. این جلادها با مخالفای اصلیشون اینطوری رفتار میکنند. حرومزاده های رفسنجانی و نوری زاد و ... همه فیلمایی با سناریوی مشابهه . وقتشه بیداربشیم.
    اینها همه فیلمه، این حکومت فاسد شدیدا" دنبال یه نفراز خودشون میگرده که محبوبیت مردمی داشته باشه تا این مردم احمق مثل همیشه مثل گوسفند بریزند پا صندوقای رای. فعلا دارند رو دارودسته هاشمی رفسنجانی و مشاعی کار میکنند. روش خیلی قشنگ و ظریفیه. ما گوسفندا هنوز نفهمیدیم که کسی که شورای نگهبان تایید کنه یعنی یه کثافت فاسد دزد مثل خودشون. رفسنجانی نقش خیلی مهمی داره الان، دخترش درحال تخلیه کردن اطلاعات زندانیان زنه و پسرشم اصلا" تو زندان نبوده به بهانه اینکه تو انفرادیه! حالا هم راحت تو بهترین بیمارستان خصوصی استراحت میکنه. بیچاره جوونای ما و ما مردم که اینقدر خر و ساده ایم که بعد از اینهمه تجربه تلخ بازم گول این کثافتها را میخوریم! بامید سقوط و نابودی این حکومت فاسد. آمین

    پاسخحذف
  3. ناشناس۱۸/۸/۹۱

    می توانم تصور کنم که ستار در دام کدام سنگدلان خشک مغزی شده. همانها که طالبانی و یکسویه می اندیشند ستار را بهشتی کردند

    پاسخحذف