۱/۲۸/۱۳۹۱

پاسخ عباس عبدی به سه یادداشت انتقادی


مجموع نقدهای من به گفت و گوی آقای عبدی با سایت عصر ایران (+) در سه بخش و تحت عناوین «در نقد شرکت در انتخابات»، « در دفاع از تحریم» و «در نقد شکست تحریم فعال» منتشر شد. اکنون آقای عبدی به این مجموعه پاسخ‌های کوتاهی داده‌اند که به عنوان نوعی جوابیه منتشر می‌شود. تنها مشکل این است که پاسخ‌های آقای عبدی در قالب کامنت‌هایی که روی فایل وورد (Word) اعمال شده‌اند به دست من رسیده است. از آنجا که جداسازی و انتشار مستقل این کامنت‌ها مقدور نبود، با توافق ایشان تصمیم گرفتم که خود فایل را یکجا منتشر کنم. پس برای دریافت متن کامل سه یادداشت به همراه کامنت‌های آقای عبدی می‌توانید یک فایل وورد را از اینجا+ دانلود کنید.

نکته دیگر اینکه آقای عبدی پس از پاسخ به انتقادهایی که در سایت جرس به مواضع ایشان وارد شد، اکنون راهکارهای ایجابی خود را ارایه داده است. من دقیقا اطمینان ندارم کار به یک یادداشت ختم شود، با این حال یادداشت اخیر ایشان با عنوان «پیشنهاد یک راهبرد اصلاح‌طلبانه برای طرفداران تغییر» به تنهایی نیز می‌تواند بازکردن دریچه جدیدی به روی جنبش سبز و فعالین اصلاح‌طلب باشد که خواندن آن را به همه پیشنهاد می‌کنم. قطعا من نیز در هنگام ارایه پیشنهاد خودم به این یادداشت ارجاع و اشاره خواهم داشت.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر