۸/۰۸/۱۳۸۶

دی روز (هشتم) آبان‌ماه 86

شرافت یا بی‌شرافتی، کدام‌یک بدون مرز است؟

خیلی کوتاه و بی‌ادبانه عرض کنم: اگر فکر می‌کنید بی‌شرافتی هم اندازه‌ای دارد بسیار احمق تشریف دارید. می‌فرمایید نه! پس نگاهی بیاندازید به این خبر از فارس که سراسر کذب و تنها محض مخدوش کردن حقیقت جنایتی است که در مورد یک انسان بی‌گناه به وقوع پیوسته.

و باز هم خیلی کوتاه و صادقانه عرض کنم: اگر فکر می‌کنید دیگر انسان‌های شریف و شجاعی در چهارچوب این نظام وجود ندارند باز هم کور خوانده‌اید. امروز متوجه شدم که «دکتر مهرنوش نجفی راغب»، عضو شورای شهر همدان وکالت پرونده مرحوم دکتر زهرا بنی‌عامری را بر عهده گرفته است.

قبل از اینکه با این عضو شورای شهر همدان حرف بزنم سعی کردم تا با جستجو در اینترنت تا حدودی با سوابق و پیشینه کاری و فکری وی آشنا شوم که به وبلاگ شخصی ایشان، «نقطه سرخط» برخوردم. برایم خیلی جالب بود، شما هم سرکی بزنید بد نیست.

-------------------

پی‌نوشت:
دارم سعی می‌کنم گزارش کاملی از پرونده این مرگ مشکوک تهیه کنم.
بالاخره تونستم نوشته‌های وبلاگ رو تمام‌چین (justify) کنم:)